Det är den fjärde som står högst upp. Kompisen har väl inte uppdaterat bara, ;)
 
Ja det var bra jag blev som fundersam om det blivit något fel... :) Tack så mycket för hjälpen, då e ju allt i sin ordning ;)
 
Jag får inte upp den senaste, och ja, jag har uppdaterat :)
 
Ja det var synd :-/ Knepigt det här när det inte funkar för vissa... Kollade på jobbet och där såg man uppdateringen.. :-?

Prova att gå in senare.. Jag kan inte svara på vad det beror på :)
 
Nu är den där ;)

Önskar er massor av ork till att driva detta vidare
 
Ja jag kan inte säga annat än att det är knepigt!! Nu när jag var in och kollade själv igår så fanns inte senaste uppdateringen, men allt annat är där.. Men nu fanns det där :-/ Konstigt :-/ Jo vi ska försöka orka oss igenom det här, nu väntar man bara in ett inkasso i brevlådan ::) För det lär han ju skicka iaf :(
 
Hur går det?
 
Jag kan säga att det går allt annat än bra.. Kan bara meddela att det blev vår värsta mardröm.. Har lämnat huset så nu, står det tomt. Väntar på tingsrättens beslut, så vi får väll se vad som händer. Har inte orkat vara aktiv på forumet på ett tag. Huset har som sagt tagit all energi.. Jag kan bara säga det igen alla ni som funderar på att bygga i Umeå, bygg inte hus med dessa människor som vi lät bygga vårat hus med. Det kan kosta er både hem och familj.

Hemsidan jag hade är nerlagd genom att jag inte var telia kund längre, men e det någon som missat att läsa så kan jag skicka storyn för den som e intresserad. Det e som sagt bara att skicka ett mail..
Ha`re gott så länge alla husägare och husbyggare.. Ska försöka att hitta tillbaka till forumet när orken kommer tillbaka..
 
Jag tycker så synd om er och hoppas verkligen att ni får rätt och får ordning på ert hus till slut.

Vet inte riktigt vad jag kan skriva för att uppmuntra er, men jag tror att många som har läst er histora håller på er och önskar er all möjlig styrka och ork som ni behöver! Det gör i alla fall jag.

Lycka till ser så fjuttigt ut när man skriver det, men jag önskar er det i alla fall.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.