Varför har Bilder försvunnit från menyn till vänster?

Skärmdump av en webbplats meny med forumsektioner som Start, Forum och Senaste, men Bilder saknas.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
branderik och 2 till
  • Laddar…
Saknar också bilder!
 
BirgitS
Ni får välja Kolla i stället, där finns både bilder och filmer.
 
BirgitS BirgitS skrev:
Ni får välja Kolla i stället, där finns både bilder och filmer.
Jo, men det tar ju en evighet att scrolla så stora bilder, jag vill ha rutnätet med bilder som fanns förr.
 
  • Gilla
branderik
  • Laddar…
Håller med. Det var bättre innan ändringen, ser inget som är bra med detta. Finns flera andra rubriker som man hellre skulle kunna flytta på.
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Bilder råkade försvinna igår men är tillbaka idag. Alternativet försvann i samband med att vi lanserade Kolla, där det även går att kolla på filmer.

Just just nu jobbar vi på att uppdatera appen så att den nya funktionen Kolla finns lättillgänglig även där.

Vi kommer sedan att visa upp en persons bilder OCH filmer i ett rutnätmönster så att man får en bättre överblick. Och vi kommer också göra så att man kan se alla bilder och filmer i en forumtråd, något som tidigare efterfrågats. Även detta kommer visas upp i ett rutnät.

Dessutom kommer vi göra så att man enkelt kan swipa sidledes igenom alla bilder i ett inlägg, något som också efterfrågats.

För användare som har små bildskärmar (11 eller 13-tumsskärmar) kommer vi att minska ner på höjden så att de inte ser halva bilder.
 
Vad har hänt med bilder istället för att se en modal-box när jag klickar på en bild så skickas jag vidare till något som känns som en mobil sida trots att jag använder en laptop.
Inte nog med att det jag avskyr designen utan jag kan inte längre öppna bilder i större format (original) och för att se detaljer.
Jag vore glad om ni kunde backa denna ändringen och återställa som det varit tidigare.
 
  • Gilla
trewert och 3 till
  • Laddar…
1 123abc skrev:
Inte nog med att det jag avskyr designen utan jag kan inte längre öppna bilder i större format (original) och för att se detaljer.
+1, som det brukar heta numera...
 
När man går tillbaka från bilden man klickat på så hamnar man på det inlägget man började läsa även om man scrollat ner flera inlägg.
Har inte provat någon tråd där jag laddat ny sida genom scrollning.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.