Behöver lite tips på snygga, kanske designade, strömbrytare, uttag för el, antenn och telefonkontakter. Helst ska de matcha eftersom flera av dem kommer att hanma på samma kaklade vägg under köksskåpen.

Tack på förhand.
 
Eljo Renova.

Kanonsnygga och finns i alla upptänkliga varianter. Uttag, dimmrar, brytare, nätverk, TV mm. Finns även som klenspänningsbrytare i IHC-systemet.
 
Snygga? That's in the eye of the beholder som man säger =) Personligen tycker jag att Eljo Trend är stilrena och därmed snygga i de flesta installationer. Dessutom har de praktiskt rundade kanter åt alla håll så de är busenkla att hålla rena och snygga.
 
Jo, visst är smaken som baken och tur är väl det. Eljo Trend tycker jag är några av de fulaste som finns t.ex. men ju fler förslag it-snubben får desto bättre.
 
OlaF skrev:
Jo, visst är smaken som baken och tur är väl det. Eljo Trend tycker jag är några av de fulaste som finns t.ex. men ju fler förslag it-snubben får desto bättre.
Förutom eget tycke och smak, bör ju stilen följa husets ålder, renoveringar och inredning. Merten aluminium passar inte kanske i samma hus som Renova.
 
Om jag missade något i it-snubbens fråga som gör att M-Plan aluminium är åt skogen som förslag så ber jag om ursäkt.
 
norrbottenstorpet skrev:
Förutom eget tycke och smak, bör ju stilen följa husets ålder, renoveringar och inredning. Merten aluminium passar inte kanske i samma hus som Renova.
Precis! Där slog du huvudet på spiken! Don efter person, eller snarare don efter hus.
 
Eftersom vi inte har bestämt vilken stil vi skall ha så mottar jag alla tips med glädje. Tack för de jag redan har fått.

Eftersom vi skall ha ett ekkök så har jag tittat lite extra på Kerois i ek.
 
it-snubben skrev:
Eftersom vi inte har bestämt vilken stil vi skall ha så mottar jag alla tips med glädje. Tack för de jag redan har fått.

Eftersom vi skall ha ett ekkök så har jag tittat lite extra på Kerois i ek.

Ärligt talat... den såg ju gräslig ut :D
 
Hehe. Så blir det när "fru it-snubben" ska tycka till. Jag har själv inte tittat närmare på dessa än. Det jag vet är att hon inte vill ha standard-vita.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.