Hej!
Undrar om det bara är jag som upplever att en del reklamannonser i forumet är väldigt, väldigt tungdrivna just nu?

När jag surfar via mobil och man kommer ner till en reklamannons i en tråd så laggar telefonen ihop 4-5 sekunder.

Provat flera telefoner med samma resultat.
 
Inget problem med min telefon iallafall, är inne här flera gånger om dagen och har aldrig märkt att det skulle lagga :thinking:
 
Jag har också märkt det. Samsung S10
 
Försök att lägga på minnet vilka annonser ni ser så kan vi felsöka lättare.
 
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Försök att lägga på minnet vilka annonser ni ser så kan vi felsöka lättare.
Minns inte alla,men minns i alla fall en för Elgiganten.
 
Jag upptäckte precis att byggahus fanns som app också.. jag har alltid surfat in via Chrome på telefonen, kanske har någon betydelse om man använder appen eller via internet? :thinking:
 
Nu dubbelpostar jag lite, testade precis appen och då laggar det för mig när jag kommer ner till elgigantens rörliga reklamer. lägger in en bild på en av dom som laggar en del. Skärmdump av forumdiskussion med rörlig reklam från Elgiganten som laggar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Off topic, men vad är det för vitt utrymme du ser längst ner i appen?
 
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Off topic, men vad är det för vitt utrymme du ser längst ner i appen?
Det vet jag faktiskt inte, scrollade igenom nu och ser inga vita rutor :thinking:
 
Håller med om att de senaste dagarna har vissa annonser varit riktigt tunga att scrolla förbi
 
Nu har det börjat krångla igen! Telefonen lägger nästan av när annons från Elgiganten visas Skärmbild av en mobiltelefon som visar en annons för en Lenovo-produkt med Windows 10 på en webbforumssida.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
nevinator
  • Laddar…
Nu har jag börjat uppleva det här problemet när jag surfar via Chrome på telefonen.. som alla andra är det elgigantens reklamer.. faktiskt ganska störande :rolleyes:
 
  • Skärmdump av forumtrådar på byggforum med påträngande popup-reklam för Elgiganten Chromebook.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
nevinator
  • Laddar…
De senaste veckorna startar ljudet i annonserna spontant i byggahus-appen. Mycket irriterande, speciellt om man är bland folk och smygsurfar... Senaste var en annons för Systane under ämnet "Hantverkare som ska byta fönster är 4 veckor sena". Kan ni snälla åtgärda detta skyndsamt.
 
  • Gilla
JuggeH och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.