Skånepöjk
Hey

behöver hjälp med att montera 1st altandörr inklusive 1st sidoljus från elitfönster.
Någon som kan rekommendera en bra snickare i Stockholm?
 
Skånepöjk
Inser att detta kanske man borde klara själv men dörren väger ganska mycket så svårt att lyfta ensam.
Har heller aldrig gjort det här, lite trist om jag klantar mig så man står utan dörr hehe
 
Skånepöjk Hällvetet skrev:
Hey

behöver hjälp med att montera 1st altandörr inklusive 1st sidoljus från elitfönster.
Någon som kan rekommendera en bra snickare i Stockholm?
Fick du tag på någon bra snickare förra året? Jag behöver också montera en altandörr + lite annat. Det har varit oväntat svårt att hitta någon tycker jag. Jobbet är för litet för de jag talat med och också för svårt för vissa (veteranpoolen). Men jag har väl letat på fel ställen antar jag.
 
Skånepöjk
henrou henrou skrev:
Fick du tag på någon bra snickare förra året? Jag behöver också montera en altandörr + lite annat. Det har varit oväntat svårt att hitta någon tycker jag. Jobbet är för litet för de jag talat med och också för svårt för vissa (veteranpoolen). Men jag har väl letat på fel ställen antar jag.
nej jag monterade dörren själv med hjälp från pappa.
Alltså rekommenderar dig nästan att göra det själv, var inte alls svårt.
 
Skånepöjk Hällvetet skrev:
nej jag monterade dörren själv med hjälp från pappa.
Alltså rekommenderar dig nästan att göra det själv, var inte alls svårt.
Ok, tack för svaret! Jag skulle göra det själv om det inte vore för att den ny altandörren är smalare än den gamla så att ytterväggen också behöver kompletteras en del.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.