:D Vi undrar om det är fler som ska bygga i Billeberga vid idrottsplatsen här på forumet???? ;D ;D
 
Nästan, ska bygga i Svalöv. Lyfter iaf tråden! :)
 
Finns ju lediga tomter i Teckomatorp. Se det positivt,du har aldrig stopp i näsan om du flyttar dit..:)
 
Carl Serung skrev:
Finns ju lediga tomter i Teckomatorp. Se det positivt,du har aldrig stopp i näsan om du flyttar dit..:)
...fast dessa ligger väl ändå en bit från BT-Kemiområdet??

rätt vågat att använda DET nicket förresten! (såvida du inte ÄR han)..

Bor du eller funderar du själv på att bygga i trakterna?? Verkar som att Svalövs Kommun ligger och trycker på de 50 nya tomterna kring svalövs kyrka tills de sista tomterna kring sjön är sålda.

Själv fattar jag inte varför 16:98-16:100 inte är bokade (se länk), guldläge vid stranden för en tiondel av priset jämfört med lika stora tomter i Löddeköpinge.

http://www.svalov.se/boende/Kartor/Svalovssjon Mansabov.pdf
 
Hallå Habbe!

Ser att du har kommit igång med ditt bygge på allvar nu!


Bra att du har Bengt, han är riktigt duktig.

/ Vi i det stora vita huset!
 
Habbe skrev:
...fast dessa ligger väl ändå en bit från BT-Kemiområdet??

rätt vågat att använda DET nicket förresten! (såvida du inte ÄR han)..

Bor du eller funderar du själv på att bygga i trakterna?? Verkar som att Svalövs Kommun ligger och trycker på de 50 nya tomterna kring svalövs kyrka tills de sista tomterna kring sjön är sålda.

Själv fattar jag inte varför 16:98-16:100 inte är bokade (se länk), guldläge vid stranden för en tiondel av priset jämfört med lika stora tomter i Löddeköpinge.

[länk]
Vadå mitt nick är vågat?? =) Nja,att priserna i Lödde är högre är nog inte så konstigt. Teckomatorp är väl inte direkt känt som ett mysigt rekreationsställe?! Och lukten finns över hela orten,kanske mindre nu när dom sanerar..men ändå.
 
Thewhitehouse skrev:
Hallå Habbe!

Ser att du har kommit igång med ditt bygge på allvar nu!


Bra att du har Bengt, han är riktigt duktig.

/ Vi i det stora vita huset!
....och jag har liksom många andra väntat på en uppdatering av er blogg i 4 månader...är ju ruskigt nyfiken på hur det blir...kanske tom få lite inspration!! :)
/Habbe
 
Carl Serung skrev:
Vadå mitt nick är vågat?? =) Nja,att priserna i Lödde är högre är nog inte så konstigt. Teckomatorp är väl inte direkt känt som ett mysigt rekreationsställe?! Och lukten finns över hela orten,kanske mindre nu när dom sanerar..men ändå.
Fast Teckomatorpstomterna börjar ju bli bokade, jag syftade på tomterna kring Svalövssjön....men det lossnar nog snart...
 
Habbe skrev:
Fast Teckomatorpstomterna börjar ju bli bokade, jag syftade på tomterna kring Svalövssjön....men det lossnar nog snart...

Javisst,jag har inget emot Teckomatorp,finns rysligt många fina hus för liten peng. Hoppas att BT-Kemi stämpeln tvättas bort för gott nu. Lite lustigt de där,jämför med Lomma som hade Eternitfabriken och som var en renodlad "knegarhåla" fram till början av 70 talet..Märklig utveckling..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.