Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 191 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 664 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 475 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
Förstår varför den bänkskiva jag gjöt i somras inte blev helt 100... ;)
Den var dock inte färgad, gjord på romartiden eller pumpades 600m upp.
 
(y)Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 755 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 943 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
Jag har arbetad i fabrik som använde cement.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 029 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 575 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
 
A
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 047 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"

50/50 kunskap/tur
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 222 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
Överraskad själv :surprised:
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 270 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 98 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.