Fältässja av trä och metall för smidesarbete, saknar svänghjul, mot svart bakgrund.
 
Grön slipdammsugare som står på en trottoar, till salu för 500 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Bra pris på pelarslipen, med borrjigg.
Pelarborrmaskin och pelarslip med borrjigg i ett verkstadsrum.
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Begagnad gul och svart träspårv monterad på svart ställning i verkstadslokal.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En svarv som är bättre än vad den ser ut
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
En gul och svart metallsvets Hobbymat Universal på ett arbetsbänk med verktyg och accessoarer.
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Begagnad grönmålad Arboga pelarborr placerad på ett grått betonggolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Bandsåg till salu för 6300 kr i en verkstadslokal, synlig mot en bakgrund av trä och verktyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
En bandsåg och spånsug i en verkstadslokalsmiljö med träverktyg och byggmaterial synliga i bakgrunden.
 
En gul Luna spånsugsmaskin med dammsugarslang och uppsamlingspåse, framför en bil och träplankor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Äldre grönmålad bandsåg i gjutjärn och ansluten spånsug i ett verkstadsrum, på en säljesannons.
 
Fräs Beijer UF2 industriell maskin till salu i verkstadsomgivning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
Skynda - Fynda!

På Marketplace ligger detta Festoolbord med fräs för 2000kr!

Festoolbord med monterad fräs och stativ i en verkstad, till salu för 2000 kr på Marketplace.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

 
  • Gilla
ullberg
  • Laddar…
ullberg
Kan väl inte finnas kvar? Står ju 2 dagar sedan, nu har jag inte FB så vet inte om det är annan omsättning där men på blocket skulle väl det där vara borta på en timme, trots att det är ett Basis och inte ett CMS.

Om det nu inte är något trasigt på / konstigt med det, som sagt har inte FB och kan inte se annonsen.

Om det faktiskt finns kvar så håller jag med, skynda att köp, jag är själv lite sugen trots att jag redan har ett CMS med fräsmodul…

/U
 
ullberg ullberg skrev:
Kan väl inte finnas kvar? Står ju 2 dagar sedan, nu har jag inte FB så vet inte om det är annan omsättning där men på blocket skulle väl det där vara borta på en timme, trots att det är ett Basis och inte ett CMS.

Om det nu inte är något trasigt på / konstigt med det, som sagt har inte FB och kan inte se annonsen.

Om det faktiskt finns kvar så håller jag med, skynda att köp, jag är själv lite sugen trots att jag redan har ett CMS med fräsmodul…

/U
Jag har skickat en förfrågan om det finns kvar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.