T
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 8 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 269 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"

Man pumpade väl betongen från backen till en ny pump och vidare, hur högt den första pumpen stod vet jag inte men 600m låter högt?

Edit
Jo så verkar det ha varit, det var kanske sista biten man hade en extra pump
 
Redigerat:
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 350 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
 
F
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 502 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
 
harry73
Jag fick 12/10 rätt, vilket är bättre än 5152 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
:rolleyes:
 
  • Gilla
  • Haha
guggen och 2 till
  • Laddar…
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 159 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 018 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 088 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 716 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är helt ok tycker jag i quizet "Vad kan du om cement?"

Som vanligt hjälpte allmänbildningen till att svara på en del frågor. Som ”hydratisering” och ”sintrar”. Dessa ord har ju inte bara med cement att göra.
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 090 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.