M mnils skrev:
10 års genomrostgaranti.

Jag skruvade loss vår postlåda i början av sommaren för att kunna tvätta och olja planket bakom men har inte fått tummarna ur att skruva fast den igen. Den ser så bedagad ut då den svarta färgen blivit grå förutom där det satt en klibba med grannar mot brott som var helt oläsligt. Är rädd för att den blir ännu fulare om jag ger mig på att måla den.
[bild]
 

10 års genomrostskydd

För att få rum med Alla räkningar, mer än båda….
Behövs en bra och säker postlåda.
Varför inte pröva den här…
Å sen om den All post bär….
 
10 år

Skulle behöva en ny
 
Hela 10 års garanti!
Vid omställning från lägenhet till hus (dessutom med renoveringsbehov!) är det mycket att tänka på och att göra/köpa listan verkar aldrig ta slut! En hjälp på traven i form av en sjysst postlåda hade tagit oss ett steg närmre inflytt!
 
10 år genomrostgaranti!

våran postlåda är hands down den fulaste mest opraktiska och minsta postlåda bland oss och alla grannar, man skäms för den!
Nu har tillochmed en liten spindelfamilj flyttat in i den, så någon verkar ju uppskatta den iallafall!
 
10 år genomrostningsgaranti.

Härförleden när jag skulle hämta in morgontidningen som vanligt upptäckte jag att vår brevlåda helt försvunnit, jag hittade den dock snabbt liggandes mitt på gatan. Någon gång under natten måste någon ha tagit ett stadigt tag i lådan, bänt loss den från sitt fäste, slungat iväg den utåt gatan och sedan lämnat den åt sitt öde.

Tidningen fanns som tur var kvar i lådan - sabotören var väl inte lässugen - men lådan har efter detta inte varit sig lik: om det regnar så blir posten blöt, låsvredet är trasigt och den sitter inte riktigt fast i sitt fundament utan svajar lite oroligt när det blåser.

Hade alltså varit kanon med en uppgradering till SP3500!
Stående brevlåda skadad och lutande på en trottoarkant utanför ett staket.
 
Svar: 10 års garanti

Vår brevlåda håller på att rosta sönder, dessutom går inte ens ganska små paket in i den vilket medför att det behövs extra resor till uthämtningsställen. Ny brevlåda har stått på att-göra-listan i två år, men har inte fått det gjort än. Så en ny från Berglund skulle lösa flera problem för mig!
 
Berglunds har 10 års garanti!

Jag skulle gärna ta emot farmors vykort, ett efterlängtat paket, tidskriften jag prenumererar på (och en och annan räkning) i en Berglunds brevlåda!
 
Vi skulle så gjerne hatt ei slik fin postkasse på hytta vår i Sverige. Ofte er posten vår bløt og kassa er stappa full. Vi får ikke besøkt hytta så ofte som en kunne ønske, så det hadde vært helt perfekt å kunne sette ei slik fin postkasse der.
 
Svar: 10 år!!! Wow!

Motivering: Byggahus.se är bäst, ingen protest!
 
10år garanti mot genomrost.
En Berglund postlåda skulle passa perfekt på vårat nya hus som blir färdig i oktober.
 
10 års genomrostgaranti.

Behöver verkligen en ny låda då låset har gått sönder. Är så trött på att fiska breven med en två pinar och lite tålamod.
 
Svaret är 10 år

Vi tog över vårt hus förra året men märkte rätt snabbt att vi saknade brevlåda. Eller trodde det iaf. I själv verket var den invuxen i häcken till brevbärarens stora förtret. Denna sommaren kunde vi äntligen befria brevlådan men märkte då att häcken utgjorde funktionen att hålla ihop den gamla plastlådan. Brevbäraren är fortfarande förbannad så en ny fin brevlåda skulle göra alla glada.
 
10 år genomrostgaranti har Berglund på sina postlådor. Jag vill vinna eftersom vi är ganska nyinflyttade och den nuvarande postlådan är gammal och rostig. Den har verkligen sett sina bättre dagar och ger ett dåligt första intryck. Postlådan är även av standardtyp så vem som helst kan ta både post och paket lätt från den utan att någon märker. Just därför hade en ny postlåda från Berglund varit perfekt
 
10 års genomrostgaranti.

Vi har en brevlåda från Berglunds - snart 10 år gammal, ingen rost ännu. Men nånstans läcker den...posten blir våt när det regnar
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.