Låter ju bra. Hade varit värre om du inte hade varit nöjd...
Vi är nöjda med våra val men fondtapeterna i vardagsrummen och allrummen som bästa val.

Vi var där och kikade och pratade lite med byggubbarna. Dom sa att ditt hus är i stort sett klart. De var bara några lister som ska spika dit. I mitt hus har dom hunnit lägga golv i halva huset. 15 maj närmar sig med stormsteg!
 
Hur har ni gjort det med telefoni? Jag försökte ringa Telia och beställla men dom vill ha olika uppgifter, "närmaste granne med telefon" F-n vad jag hatar dom.
 
Ackesan skrev:
Hur har ni gjort det med telefoni? Jag försökte ringa Telia och beställla men dom vill ha olika uppgifter, "närmaste granne med telefon" F-n vad jag hatar dom.
Det blir väl fiber in i husen har jag för mig. Perfekt att köra allt genom denna.
Har även valt LBW multimedia lösning i huset. Nätverk + TV + telefoni i samma uttag.
 
Ja golven är lagda & trappan är på plats. El-killen håller väl på där nu tror jag.
Väntar på kapitalvarorna.....

Gällande Telia så har jag beställt inkoppling, eftersom min Mor bor på Kastanjevägen ( 400 m) så använde jag mig henne som närmsta granne.
Gällande fiber så har jag för mig att det skulle förberedas för detta, inte bestämt att det skulle in i husen.

Eller har du fått det bekräftat "Smokehead"??
 
Hej igen alla paradisbor

Det kommer enbart blir fiber på området.
Jag beställde vanliga koppar ledningen men efter några dagar ringde
Telia och sade att det enbart kommer blir fiber i området...

Jippii... Synd att man inte hann förbereda huset för det....

So far so good
 
Ackesan skrev:
Hej igen alla paradisbor

Det kommer enbart blir fiber på området.
Jag beställde vanliga koppar ledningen men efter några dagar ringde
Telia och sade att det enbart kommer blir fiber i området...

Jippii... Synd att man inte hann förbereda huset för det....

So far so good
Perfekt, då blir det som jag hört. Fick du några prisuppgifter av Telia för inkoppling?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.