Jag vet att jag har postat om det här tidigare, men här finns ett ganska seriöst 5-sidigt test av kommande minislagdragare. Om den inte kommer till Europa, blir det nog till att beställa från USA. Bosch har en heltt annan produktlinje för den amerikanska marknaden, så vi får väl se om den kommer till oss.

Toolmonger » Blog Archive » Hands-On: Bosch’s 10.8V Litheon Impactor
 
P
den boschen finns ju hos axminster så den borde väll komma hit!! den ser mumsig ut iaf.. en sån liten maskin o ger 100nm :p

Search Results
 
Jaså, den finns i Europa, va trevligt! Nu måste man försöka lura frun att "Har du inte sett den förut? Den där har jag haft länge!"

Hur blir det med bilderna på monsterdumpervagnen?
 
Är det ngn som vet varför det knappt verkas finnas några skruvdragare på den amerikanska marknaden utan bara slagskruvdragare?

Jag tänker tex på Makita som har 5-packs kit med slagskruvdragare, och ej vanlig skruvdragare. Om man kollar sortimentet med "lösplugg" så finns det där bara slagdragare.

Jag har för mig att det är samma på DeWalts US-webb. Om jag har rätt, vad beror det på? Byggsätt och/eller tradition?
 
Vill ha!

Jag mailade småmaskinsservice och frågade om de kommer att få in den och visst kommer den hit men de kunde inte ge något datum.

Gillade videon där de drog ner ner en stadig träskruv (nästan större än maskinen) utan att förborra. Segt men det gick.
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.