Svar: 10år genomrostsgaranti.

Jag och min sambo har nu i sommar köpt vårt första hus.
Ett stort renoveringskaos! Hade varit bra med en ordentlig brevlåda iaf.
 
Svar: 10år

För att inte längre behöva få post med tvestjärtar och tvesjärtsbajs i. Haha
 
10 års genomrostgaranti

Hade varit underbart med en sån postlåda. Den jag har nu får inte i så många paket så jag får åka till förköpet ofta.

Har länge sneglat på en sån här men aldrig gjort affär ännu tyvärr.
 
Svar 10år.
Ska snart köpa mitt första hus och då skulle det vara fint med en sån här ju :D
 
Fadai
10 år är det. Vår gamla brevlåda regnade det in i, men när vi kostade på oss en ny hade den samma problem. Var nog för snål. En ny, fin, skulle vara mumma.
 
10 år.

Budbilen till oss körde sönder grannens brevlåda och stack. Grannarnas brevlåda var gammal och sliten så de orkade ej anmäla/eller be oss anmäla. Själv sitter man med det dåliga samvetet. Det hade varit en rolig överraskning att ställa en ny brevlåda på grannarnas uppfart och göra någon annan glad.
 
  • Gilla
Dowser4711
  • Laddar…
10år

Köpte ny ”design”-låda i plåt för några år sedan. Gratis var den absolut inte och igår flög locket bort pga rost över hela locket. Vid kontakt med återförsäljare var det inte tal om någon rostgaranti och det måste vara vi som har ett extremt utsatt läge (Villakvarter i Småland).

Vore spännande och testa en kvalitetslåda med garanti. Vågar ni anta den, enligt återförsäljaren, orimliga utmaningen? :)
 
Svaret är 10 år och det är precis så gammal vår nuvarande veckolåda är gammal. Den funkar fint fortfarande men har börjat se väldigt sliten ut. Med en ny låda så skulle jag kunna ta in vår gamla postlåda för genomgång och målning under vintern så kommer svärföräldrarna att få en ny fräsch låda till våren. Man ska ta hand om och inte slänga.
 
10 års genomrostgaranti

Köpte ett hus med den skruttigaste och äldsta brevlådan , den är både sned och skev då plogbilen varit in i den stackars stolpen som den sitter fast i. Våran gamla låda har sett sina bästa dagar. Ibland kan breven vara blöta så den är riktigt katastrofal.

Tack.
MVH
Robert
 
Det är 10 års garanti för genomrostning.

Vi är i behov av en säker postlåda. Den nuvarande har haft inbrott tre gånger och går varken att stänga eller låsa. Dessutom är den ful.
 
10 år är det!

Har ingen bättre motivering än att någon gång måste det vara min tur att vinna i denna tävling!
 
Svar: 10 år genomrostningsgaranti
Flyttar om ett par månader till huset vi byggt efter 20 år I lägenhet. Jag har förstått att bor man i villa behöver man en brevlåda som inte sitter i dörren!
 
Berglund ger 10 års genomrostgaranti för sina postlådor.
Motivering: Både jag och James Bond hade velat få vår post säker i Berglunds postlåda.
Mvh
Amos Algani
Blåbärsvägen 29, 426 55 Västra Frölunda.
 
10 års genomrostgaranti

Vi har en brevlåda som är både sliten och liten. Färgen är avskavd, rosten har börjat komma och den är full med gamla oläsbara klistermärken från tidigare familjer. Inga paket får plats i den så vi får hela tiden åka in till stan och hämta. Eftersom vi bor på landet så sitter brevlådan långt ifrån huset så det hade varit toppen med en som går att låsa.
 
Svar: 10 års garanti

I väder och vind med post och paket
så många räkningar till vårt förtret.
Några är torra men det mesta är blött
vareviga dag blir man så trött.
Från mig med familj en önskan så stor
en ny postlåda få ställa vid huset vi bor.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.