Va det någon mer än jag som såg Roomservice ikväll när dom gjorde om Martin Stenmarks kök??!!
Tyckte det blev rackarns snyggt! :) En vääldigt läcker detalj tyckte jag var att dom använde valnötsskivan upp på väggen som stänkskydd, hade jag varit i tagen att byta kök så hade jag definitivt velat gör så!!
Men å andra sidan är det också rätt skönt med sitt mer "vanliga" kök ändå, vinner nog i längden :) Men oj så kul att se när dom gör så häftiga och coola saker...
 
T
Oj! Hoppas han gillar laga mat med den mastodontspisen! Fast å andra sidan var ska han bereda maten... Hoppas det finns mer bänkyta jämte fotografen... Bilden får mig att tänka på tråden där ngn spydde galla över dessa designade ofunktionella kök som görs idag...
 
De gjorde en fet köksö och en vinkelbänskiva vid fönstret så det verkade vara en massa arbetsyta!
 
Jodå, han blev glad över sin spis, innan de började riva så sa han att han ville ha värsta skrytköket, och det fick han... Även om det är ett designat kök så blev det även väldigt funktionellt, särskilt om man jämför med hur det såg ut innan de gjorde om!
 
Roomservice var hemma hos en kollega till mig för att titta om deras hus var ett bra objekt. Det vart ingen men projektledaren gav den snygga kommentaren:

"Ni skall inte vara ledsna, det är ändå slarvjobb, skall endast se bra ut i TV."

Det är ju en inspelningsplats, undrar hur det ser ut när man tittar lite närmare. ..
 
Ja det va ju tur att funktionen fanns med för ibland undrar man hur dom där inredarna tänker!

cameljointen skrev:
"Ni skall inte vara ledsna, det är ändå slarvjobb, skall endast se bra ut i TV."
Känner ett par i Sthlm vars kompisar fick sitt hus omgjort av 3an (eller om det va TV4?) och det va inte snyggt gjort alls. Mkt fusk och dom slarvade med underarbetet och en del hoppade dom över helt för det skulle ändå inte synas i tv... Men det såg fint ut i tv och det är ju huvudsaken :eek:
 
¤ akila ¤ skrev:
Ja det va ju tur att funktionen fanns med för ibland undrar man hur dom där inredarna tänker!



Känner ett par i Sthlm vars kompisar fick sitt hus omgjort av 3an (eller om det va TV4?) och det va inte snyggt gjort alls. Mkt fusk och dom slarvade med underarbetet och en del hoppade dom över helt för det skulle ändå inte synas i tv... Men det såg fint ut i tv och det är ju huvudsaken :eek:
Hehehe...Stenmark kanske kan göra avdrag på att lägenheten förvandlats till ett fuskbygge, borde vara nya löpsedeln!
 
Säkerligen lär det slarvas lite när dom håller på, dom har ju inte så många dagar på sig direkt... (det som inte syns, finns inte... ;) ) men å andra sidan, fuskbyggen finns ju överallt, så stackars martin stenmark är ju inte ensam om det...
 
De tryckta köksluckorna är rätt coola. Men valnötspanelen bakom diskbänken och det rosa valvet kändes inte lika roliga för mig. Överhuvudtaget tycker jag valnöt är ett gräsligt träslag som bara passar för gevärskolvar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.