Hej. Sitter med badrumsplanering som måste vara klart senast imorgon.... Börjar få lite panik här haha.

Ser det här vettigt ut?

Jag blir inte nöjd riktigt, men har kommit så långt att avloppen är flyttade för att sitta enligt bild, nya golvspånet är monterat och nu är det bara plyfa och gips kvar på väggarna som ska upp imorgon...

3D-skiss av ett badrumsutkast med dusch, toalett, handfat och förvaring.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Illustration av badrumsinredning med handfat, spegel, handdukstork och högskåp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Ritning av badrumsplan med mått, dusch, toalett, handfat och fönster indikerat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Förstår inte frågan riktigt. Om avloppet och golvspånet redan är på plats är det ju inte så mycket som går att ändra. Om plyfan ska upp i morgon så borde ju även vattnet vara klart.
 
Centano Centano skrev:
Förstår inte frågan riktigt. Om avloppet och golvspånet redan är på plats är det ju inte så mycket som går att ändra. Om plyfan ska upp i morgon så borde ju även vattnet vara klart.
Yes vattnet är klart också. Mest handdukstorken och högskåpet som är problem egentligen... Och om jag ska ha 60cm kommod eller 80. På bilden ovan är det 80 men en del säger att det kommer att kännas inklämt.
 
Hej,

Ledsen kan inte bidra så mycket men vilket program har du planeringen i ?

Vänligen Niklas
 
N Niklas Rickardsson skrev:
Hej,

Ledsen kan inte bidra så mycket men vilket program har du planeringen i ?

Vänligen Niklas
De flesta leverantörerna verkar ha ungefär samma program som heter "Blueprint" tror jag. I det här fallet har jag "byggt" badrummet via Macro Designs hemsida och då laddas automatiskt deras produkter in i konfiguratorn.
 
BirgitS
N Niklas_NiKeMaN skrev:
På bilden ovan är det 80 men en del säger att det kommer att kännas inklämt.
Jag tycker inte det ser inklämt ut. Om du inte ska ha några krokar mellan kommoden och handdukstorken så skulle jag flytta handdukstorken lite åt vänster.
 
BirgitS BirgitS skrev:
Jag tycker inte det ser inklämt ut. Om du inte ska ha några krokar mellan kommoden och handdukstorken så skulle jag flytta handdukstorken lite åt vänster.
Jodå det är utrymme för vanliga handdukskrokar där och ett par vanliga tvättställshanddukar. Därför är den stora handdukstorken placerad långt åt höger i bild.
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.