Nån som köpt innerkuddar på tex indiska, ikea, ellos, jotex och kan berätta hur dom är. Undrar om dom blir platta till exempel.

Affärerna ovan är dom jag har tillgång till, kanske finns nån fler jag glömt. Berätta vilka kuddar ni tycker är bra helt enkelt.
 
Jag tycker att innerkuddarna i dun från Indiska är bra.

På IKEA har jag inte hittat några innerkuddar som är bra (kvadratiska).
 
Jag har testat innerkuddar från både IKEA och Indiska och båda suger. De från IKEA tappar formen och blir platta, de från Indsika släpper en himla massa dun.
 
Jag har köpt innerkuddar från Kuddbutiken , jag har iockförsig inte haft dem så länge men jag är nöjd än så länge ialla fall. <dessutom var det fraktfritt.
 
Trolltyg: vilka tycker du är bra då? Eller har du inte nån favorit än?
 
IKEAs innerkuddar med dun är bra, visst plattar de till sig men det gör alla dunkuddar och då är det bara att "puffa" till dem så är de härligt bulliga igen!

/FlitigaLisa

PS Sen är de billiga på IKEA oxå!!!
 
Håller med trolltyg att kuddarna från indiska släpper en himla massa dun, så ska du ha mörka kuddar är det ingen bra ide.
 
Jag har ersatt mina innerkuddar till soffan Tomelilla (IKEA) med Ellos kuddar. Det enda kruxet var att jag fick stuva in 2 st kuddar i ett kuddfodral. 2 kuddar kostade 99 kr, allt som allt blev det 400 kr. Soffan känns som ny när inte kuddarna sjunker ihop.
 
Ok jag vet, gammal tråd, men jag tycker att Granit-kuddarna hos Ikea är jättebilliga och de fungerar bra. Har haft dem i 2 år nu och formen är i princip samma. Och så billiga de är kan man ju byta ut då och då. :)
 
Jag har köpt mina på jysk 50x60 för 40 sek (rea) och dom är jättebra,tyvärr minns jag inte vad de hette men de kostade 79,90 från början
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.