Hej! Vi kommer under vecka 35 schakta tomten inför ett husbygge där ca 500-700 ton (ca 400 m3) morän mark ska skänkas bort. Jag kan bekosta transport vid resa på ca 30 minuter, allt över denna tid får mottagaren stå för. Tomten är belägen i Sollentuna.
 
M Mitti skrev:
Hej! Vi kommer under vecka 35 schakta tomten inför ett husbygge där ca 500-700 ton (ca 400 m3) morän mark ska skänkas bort. Jag kan bekosta transport vid resa på ca 30 minuter, allt över denna tid får mottagaren stå för. Tomten är belägen i Sollentuna.
Hej.
Finns det fortfarande fyllnadsmassor kvar? Tomt i Vallentuna som behöver en del utfyllnad.
 
T.. T.. skrev:
Hej.
Finns det fortfarande fyllnadsmassor kvar? Tomt i Vallentuna som behöver en del utfyllnad.
Om det inte finns tillräckligt kvar, så kommer vi snart ”skapa” mellan 100 och 200 kubik massor i Vallentuna. Säg bara till.
 
  • Gilla
T..
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Om det inte finns tillräckligt kvar, så kommer vi snart ”skapa” mellan 100 och 200 kubik massor i Vallentuna. Säg bara till.
Hej.
Är det jord/grus/sten och ni har möjlighet att hjälpa till med transport så är jag definitivt intresserad! Har tyvärr ingen möjlighet att själv lasta eller hämta med lastbil men tar gärna emot fyllnadsmassor.
 
T.. T.. skrev:
Hej.
Är det jord/grus/sten och ni har möjlighet att hjälpa till med transport så är jag definitivt intresserad! Har tyvärr ingen möjlighet att själv lasta eller hämta med lastbil men tar gärna emot fyllnadsmassor.
Vi borde kunna lösa det. För oss handlar det bara om att det ska bli billigare/smidigare än att forsla bort och förmodligen betala för deponi. Jag PMade mitt nummer tidigare. Ring mig så att jag har alla förutsättningar när grävaren kommer på torsdag för att prata om jobbet.
 
  • Gilla
McHolm
  • Laddar…
T.. T.. skrev:
Hej.
Finns det fortfarande fyllnadsmassor kvar? Tomt i Vallentuna som behöver en del utfyllnad.
Hej,
Ser att du troligtvis får en del från någon som highjacka tråden. Hur som helst så finns det kvar. Jobbet har blivit uppskjutet 2 veckor. Behöver du mer så säg till så ordnar jag det. Det enda kravet som finns är att det ska vara lättillgänligt för chauffören att tippa av massorna.
 
  • Gilla
T..
  • Laddar…
Hej Mitti. Det var inte meningen att sabba för dig, utan mer om du redan löst ditt. Dumpa ditt först, så fortsätter jag om det finns plats för mer.
 
  • Gilla
Mitti
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Hej Mitti. Det var inte meningen att sabba för dig, utan mer om du redan löst ditt. Dumpa ditt först, så fortsätter jag om det finns plats för mer.
Låter bra, vi kommer att börja gräva i slutet på veckan så till veckan därpå vet vi garanterat hur mkt det blev.
 
M Mitti skrev:
Låter bra, vi kommer att börja gräva i slutet på veckan så till veckan därpå vet vi garanterat hur mkt det blev.
Kanon. Då är ni färdiga när vi skriver papper med grävaren. Säg gärna till när ni är klara och vet hur det blev.
 
  • Gilla
Mitti
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.