Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 684 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 689 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
Skärmdump av quizresultat med full poäng och texten "du är en expert! Du fick 10 av 10 rätt".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Äntligen kan jag titulera mig själv som expert!
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 683 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 546 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 722 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
Inte illa av mig :)
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 490 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 858 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 157 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 721 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 256 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 087 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
Knepigt, flera gissningar som gick hem
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 666 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"

haha, många frågor man fick chansa på..
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 148 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"

Tjoohoooo!
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 290 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.