Kan det vara ”Den Heliga Anden” dom menar? :thinking::thinking::thinking::thinking:

Skärmdump av en nyhetsartikel om kritik mot sexualundervisning i Salem från en mobil enhet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

 
stigen stigen skrev:
Kan det vara ”Den Heliga Anden” dom menar? :thinking::thinking::thinking::thinking:

[bild]
Antar att du inte har en aning om hur sexualundervisningen ser ut i dagens skola
 
  • Gilla
big mike och 3 till
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
Kan det vara ”Den Heliga Anden” dom menar? :thinking::thinking::thinking::thinking:

[bild]
Men definitivt inte den Heliga Handen... :crysmile:
 
  • Gilla
Tokslut och 3 till
  • Laddar…
mattiasp mattiasp skrev:
Ja, fast nog är det underligt att man inte kan ställa Europapallar i en ISO-kontainer på ett vettigt sätt?
ISOcontainers kommer ju från Kina, inte så underligt att minsta gemensamma nämnare mellan två italienska häströvar och en kinesisk djonk inte är tillräckligt liten.
 
  • Gilla
  • Älska
tobbbias och 1 till
  • Laddar…
W WFD skrev:
Antar att du inte har en aning om hur sexualundervisningen ser ut i dagens skola

Du har rätt i ditt antagande!

I dagens skola har jag ingen aning om hur den ser ut för den är ju stängd. Helg.

I gårdagens skola har jag livslång erfarenhet.

Får se på måndag om det skett någon dramatisk förändring under helgen.

:rofl:
 
Redigerat:
  • Haha
  • Gilla
Ymer och 4 till
  • Laddar…
M marka skrev:
ISOcontainers kommer ju från Kina, inte så underligt att minsta gemensamma nämnare mellan två italienska häströvar och en kinesisk djonk inte är tillräckligt liten.
Containerstandarden har sitt ursprung i USA medan pallarna har ursprung i Sverige. Containermåttet är baserat på vad som var tillåtet på vägar i USA och pallarna på vad som passade i SJs godsvagnar.
 
D Daniel 109 skrev:
Containerstandarden har sitt ursprung i USA medan pallarna har ursprung i Sverige. Containermåttet är baserat på vad som var tillåtet på vägar i USA och pallarna på vad som passade i SJs godsvagnar.
Men det verkar som att häströvarna inte har var den gemensamma nämnaren i det här fallet.
 
Beror ju på vilken häst också...shetlandsponny eller ardenner?
 
Litet trekantigt fönster installerat i hörnet av ett rum med en glimt av himmel, ackompanjerat av ironisk text.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
BSOD och 14 till
  • Laddar…
D Daniel 109 skrev:
Containerstandarden har sitt ursprung i USA medan pallarna har ursprung i Sverige. Containermåttet är baserat på vad som var tillåtet på vägar i USA och pallarna på vad som passade i SJs godsvagnar.
my bad, jag fick för mig att det var humortråden men inser nu att det var torra och tråkiga tråden
 
  • Ledsen
  • Haha
Cruzze och 1 till
  • Laddar…
slacker slacker skrev:
[bild]
Säkerligen ännu mera humor från utsidan sett:rofl:
 
  • Gilla
R.Wallin
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
Du har rätt i ditt antagande!

I dagens skola har jag ingen aning om hur den ser ut för den är ju stängd. Helg.

I gårdagens skola har jag livslång erfarenhet.

Får se på måndag om det skett någon dramatisk förändring under helgen.

:rofl:
Så vilka sköter den undervisningen i er skola? Här har dom lagt ut det på tredjepart och vare sig lärare eller andra vuxna får vara närvarande. Tror dom heter RFSL eller nåt sånt
 
W WFD skrev:
Så vilka sköter den undervisningen i er skola? Här har dom lagt ut det på tredjepart och vare sig lärare eller andra vuxna får vara närvarande. Tror dom heter RFSL eller nåt sånt
Hej WFD!

Förstår din frustration. Vi tar det med PM efter helgen. Jag kontaktar.
Humorhörnan är till för humor! :rofl:
Dag
 
  • Gilla
WFD
  • Laddar…
Ibland tycker jag om Aftonbladet och deras bild/rubriksättning.

Skärmdump av Aftonbladets webbsida med rubriker och en bild på en leende schimpans.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
big mike och 5 till
  • Laddar…
Illusion av en kvinna som verkar kyssa en man vid en matkiosk, skapad av en reflekterande yta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
Fartland och 7 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.