richardtenggren
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 6 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 4 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
"Centrikator" kunde jag inte, "puckelanka" var en ren gissning.
 
Fadai
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 94 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
Men getfot används väl inte för gravering??
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 166 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 143 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"

Jävla getfot :rofl:

Resten hade man ju koll på :D
 
A
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 65 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?" Jävla fittspel som 15-åringarna sa när de förlorade i monopol, när jag vikarierade som fritidsledare:crysmile:
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 191 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
Ganska kul. Bra mix med verktyg från olika områden. Lite ovanliga, men inte omöjliga.
 
Fotografen Fotografen skrev:
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 4 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
"Centrikator" kunde jag inte, "puckelanka" var en ren gissning.
Puckelanka, ny bekantskap:

9267.jpg
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 123 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 129 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 251 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"

Tjoho, förstagången 10 av 10.

Äntligen fredag!
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 260 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
Getfoten var en chansning.

Protte
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 264 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 267 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.