Hej!
Vi håller precis på att bygga hus och ska börja måla panelen. Jag var inne på att välja DemiDekk då jag har hört mycket gott om den, men i affären sade de att den inte lämpade sig till panel som är fabriksgrundat. Vi blev rekommenderade Beckers Perfekt Plus Facade som vi nu har köpt. Har dock läst lite i gamla trådar att folk som målat med Beckers har fått mögelpåväxt på panelen, vågar vi ändå köra på Beckers? Hur mycket skiljer det egentligen i kvalitet mellan de mest kända märken typ Alcro, Jotun och Beckers?
 
K Karin C skrev:
Hej!
Vi håller precis på att bygga hus och ska börja måla panelen. Jag var inne på att välja DemiDekk då jag har hört mycket gott om den, men i affären sade de att den inte lämpade sig till panel som är fabriksgrundat. Vi blev rekommenderade Beckers Perfekt Plus Facade som vi nu har köpt. Har dock läst lite i gamla trådar att folk som målat med Beckers har fått mögelpåväxt på panelen, vågar vi ändå köra på Beckers? Hur mycket skiljer det egentligen i kvalitet mellan de mest kända märken typ Alcro, Jotun och Beckers?
Hej! :D

Vi står idag inför exakt samma frågeställningar som ni gjorde då 2018!
Jag är såklart nyfiken på vad ni kom fram till då och om ni är nöjda med ert val än idag?

Mvh,
Linda
 
Hej!
Vi körde på Beckers, har funkat bra hittills men det går ju inte att säga hur den kommer vara om 10 år. Känns dock som att de mest kända märkena ändå är ganska så jämbördiga. Som sagt, vi är nöjda med Beckers så här långt.
 
  • Gilla
Gladödrömmare
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.