Status
Tråden går ej att kommentera.
Har haft sängen i 4 månader, och som sagt det blir bara skönare och skönare har en 180x200 det enda jag kanske ångrar är att jag inte tog en 180x210, inte för att jag är så lång, men det skulle vara skönt med 10 till...

Jag provlåg inte så mycket alls innan jag köpte faktiskt, jag provlåg en likdan som jag nu hos en kompis, och bestämde mig pga vad jag tyckte och hans åsikter...

Slutsats, jag är så nöjd som jag kan bli, kanske skulle jag kunna vara mer nöjd, men än så länge är jag lyckligt ovetande!
 
Min familj och mina föräldrar har under året spånat på att åka ner och kolla på Anas sängar nu i sommar. Men nu så fick vi veta att de öppnar i Slagsta, strax söder om Stockholm. De öppnar faktiskt idag (5/4 -07).

Det verkar som Ana expanderar kraftigt eftersom de öppnat flera fabriksutförsäljningar, bl a i Mölndal, Karlskrona och Kalmar.
 
Hejduk..tig skrev:
Min familj och mina föräldrar har under året spånat på att åka ner och kolla på Anas sängar nu i sommar. Men nu så fick vi veta att de öppnar i Slagsta, strax söder om Stockholm. De öppnar faktiskt idag (5/4 -07).

Det verkar som Ana expanderar kraftigt eftersom de öppnat flera fabriksutförsäljningar, bl a i Mölndal, Karlskrona och Kalmar.

Högintressant, hur har du fått reda på dom övriga orterna dom har utställning på, hittar inget på deras hemsida.

annars så är ju en helhelg i torpsbruk en ide´, säkert helkul för hela familjen, typ shoppingsemester till Polen/Tyskland...........
 
Det stod i informationen som de skickade med sin nya katalog.
Sen så sökte jag på eniro.se också. Obs! det blir väldigt många träffar, verkar som att eniro buggar, men om du scrollar lite så får du fram de flesta adresser.
 
svane säng kan rekommendrras vi har två 1,05 sängar svane zenit med gele inuti formar sig efter kroppen. lite dyr men toppen. annars funkar alltid en hästensäng
 
Testade svane, en modell för strax över 30´ dock var vi besvikna på denna då den inte föll oss i smaken alls, dom vi fastnade för var en Jensens för 31´ ekens för ca 40´(32,4´på kampanj) och 7-zons continentalen på ana för 16,3´ så valet var ganska enkelt!! även en säng från stjärnbädden var helt ok för sitt pris (22`) men inte i paritet med dom andra.

Nu ska det ju klart tilläggas att man bara provlegat sängarna, och ej sovit i dom, men så var våra omdömen på det vi testat.

Vad det gäller hästens så får någon annan lättlurad stackare finansiera deras reklamkampanjer och glossiga kataloger!
 
Vi har en säng från ANA, riktigt bra, vi är supernöjda med den!
 
Jag å gubben funderar på att beställa säng från ana, en ställbar continental. Nån som vet hur höga dessa sängar är med ben? Vilken höjd har ni på era ben?
Har alla valt svart klädsel?
 
Ica80 skrev:
Jag å gubben funderar på att beställa säng från ana, en ställbar continental. Nån som vet hur höga dessa sängar är med ben? Vilken höjd har ni på era ben?
Har alla valt svart klädsel?
Jag valde den svarta klädseln. De andra kan fås mot tillägg. Det fanns två höjder på ben att välja på så jag valde de lägre iom att jag beställde en kontinental. Har inte fått sängen levererad ännu så jag kan tyvärr inte mäta.
 
Vi har antracitgrå klädsel, var inget tillägg på det då, klädslar, färger, mönster på bäddmadrass, ben mm. var fritt att välja.
 
pappskallen skrev:
Vi har antracitgrå klädsel, var inget tillägg på det då, klädslar, färger, mönster på bäddmadrass, ben mm. var fritt att välja.
Som sagt den svarta klädseln är dagens standard och de andra kostar tillägg. Så sent som förra året kunde man kostnadsfritt välja annan klädsel, men inte nu. Benen är fritt val.
 
Nu stänger jag tråden så att ni slipper mera reklam
 
  • Gilla
Bästerortarn
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.