K
De är ju väldigt lika, Bauhaus-varianten är lite större, 6500 mot 7400 L (15% större). Bauhaus är av märket Carmargue som tillverkar blandare och liknande av tveksam kvalitet (våra har dock inte krånglat).

Annars är det mesta i specarna exakt eller väldigt lika. Jag har ingen erfarenhet av något av systemen..
 
Rekommenderar att lägga till ca 50kkr och köpa ett amerikanskt spa och inte något av de kinatillverkade. Vi köpte Master spas djupare variant och jag hade absolut inte velat ha ett grundare kar. Vi tittade också på Lexington men valde bort det.
 
L lapower skrev:
Rekommenderar att lägga till ca 50kkr och köpa ett amerikanskt spa och inte något av de kinatillverkade. Vi köpte Master spas djupare variant och jag hade absolut inte velat ha ett grundare kar. Vi tittade också på Lexington men valde bort det.
Hur står sig Hydropool i ditt tycke?
 
Har inte provat Hydropool men dom har bra rykte. Jag kan rekommendera Master spas och Catalina som har funnits i massa år i USA
 
  • Gilla
Krille-72
  • Laddar…
L lapower skrev:
Rekommenderar att lägga till ca 50kkr och köpa ett amerikanskt spa och inte något av de kinatillverkade. Vi köpte Master spas djupare variant och jag hade absolut inte velat ha ett grundare kar. Vi tittade också på Lexington men valde bort det.
Tack för svar! Jag skall absolut kolla på Master Spa. Jag verkar bara hitta en variant som har två zoner dock där den mindre zonen ser rätt liten ut.
Vilken modell köpte ni? Vad fick ni ge för det?
 
Vi köpte challenger MP momentum 19D och har lagt strax över 400kkr inkl installation. Den har två zoner. Det ska finnas en 19-fots med bara en zon.
 
  • Gilla
Anubitxx
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.