Hej Forumet!

jag har varit i kontakt med UAB Tvora som företaget heter i Litauen, verkar seriöst under dessa första kontakter. Dock hittar jag inga omdömen efter en stunds googlande, är det någon som handlat staket av dom och vill dela med sig av erfarenheter..?

MVH /Pelle
 
R
Tre år senare bumpar jag och hoppas att fler kan ha synpunkter idag.

Kanske Pellefa själv?
 
Ytterligare 3 år senare kan jag intyga att dom är 100 % seriösa. Köpt panelstängsel och en motordriven grind av dem. Nackdelen var att grindstyrningen inte på något sätt var prefabricerad, alla delar kom separat. Men det går säkert att förtydliga med dem.
 
  • Gilla
RoAd
  • Laddar…
C casimir4 skrev:
Ytterligare 3 år senare kan jag intyga att dom är 100 % seriösa. Köpt panelstängsel och en motordriven grind av dem. Nackdelen var att grindstyrningen inte på något sätt var prefabricerad, alla delar kom separat. Men det går säkert att förtydliga med dem.
Vilken typ av grind köpte du? Jag rekar marknaden på skjutgrindar. Monterar du själv eller skötte de även monteringen?
 
Det var en industrigrind till min verksamhet, 6 m bred motoriserad skjutgrind. Installationen gjordes motvilligt av ett lokalt företag så bäst är nog om man kan få till installation från dem.
 
  • Gilla
Freerole
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.