Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Efter sommarens alla uteprojekt har det kanske blivit dags att se över sina verktyg?

Byggahus.se
tävlar den här veckan ut en grym maskin från Makita, borrskruvdragaren DDF484RTJ, inklusive två batterier och laddare.

Värde: 2 990 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Vilken medlem leder topplistan "Flest bästa svar" på Byggahus.se?

Det rätta svaret hittar du någonstans på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 27 augusti.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Efter sommarens alla uteprojekt har det kanske blivit dags att se över sina verktyg?

Byggahus.se
tävlar den här veckan ut en grym maskin från Makita, borrskruvdragaren DDF484RTJ, inklusive två batterier och laddare.

Värde: 2 990 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Vilken medlem leder topplistan "Flest bästa svar" på Byggahus.se?

Det rätta svaret hittar du någonstans på Byggahus.se. :)
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Efter sommarens alla uteprojekt har det kanske blivit dags att se över sina verktyg?

Byggahus.se
tävlar den här veckan ut en grym maskin från Makita, borrskruvdragaren DDF484RTJ, inklusive två batterier och laddare.

Värde: 2 990 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Vilken medlem leder topplistan "Flest bästa svar" på Byggahus.se?

Det rätta svaret hittar du någonstans på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 27 augusti.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
Bo.Siltberg

Några vill bara ha ”två hål i väggen”, men det inte emot känslan att ha fått sätta dit dem själv.
Särskilt med en skruvdragare som sitter som gjutet i handen.




Vinnaren utses fredagen den 27 augusti.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
 
[QUOTE="LeoBe, post: 4359697, member: 422



Bo.Siltberg

Några vill bara ha ”två hål i väggen”, men det inget emot känslan att ha fått sätta dit dem själv.
Särskilt med en skruvdragare som sitter som gjutet i handen.

Hoppas att jag snart ska få känna den känslan.
 
Svaret är: Bo.Siltberg

Jag har i sommar slitit ut min tredje skruvdragare och skulle uppskatta att få dela lite kvalitetstid med denna pigga, nya kompis
 
Bo.Siltberg

Jag skall för första gången i mitt liv köpa mitt första hus, och det finns redan en massa byggnationer som skall utföras direkt efter inflytt. Jag har aldrig byggt något i mitt liv, men jag har pumpat upp mig själv mentalt på att jag skall klara av mina projekt med altan, uterum, friggebod m.m, men jag äger inte ett enda verktyg per idag. I samma veva ska jag för första gången bli pappa. Det kommer bli en rejäl utmaning att få allt att gå igenom, men jag har bestämt mig för att det ska gå - och då ska det gå.

Att då börja med en skruvdragare som första verktyg låter... Vettigt.
 
Svar: Bo.Siltberg med just nu 235 bästa svar.

Motivering: Jag har faktiskt en skruv här hemma jag skulle behöva dra fast.
 
The One and only Bo Siltberg, tack för alla goda råd hittills!

Vår son flyttar hemifrån och skall börja dra sina egna skruvar nu. Vad kunde bli bättre än en Makita för framtida drömmar och projekt.
 
  • Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
Svar: Bo.Siltberg

Det hade underbart att kunna ha en rejäl skruvdragare till vårt kommande altanbygge. Spar mig både tid och kraft som jag istället kan lägga på andra roliga projekt, sandlåda, blomlåda och annat så hela familjen blir nöjd och glad.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Efter sommarens alla uteprojekt har det kanske blivit dags att se över sina verktyg?

Byggahus.se
tävlar den här veckan ut en grym maskin från Makita, borrskruvdragaren DDF484RTJ, inklusive två batterier och laddare

Värde: 2 990 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Vilken medlem leder topplistan "Flest bästa svar" på Byggahus.se?

Det rätta svaret hittar du någonstans på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 27 augusti.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
Bo.Siltberg
Skulle vara underbart att vinna denna skruvdragare. Har i sommar snickrat mitt första riktiga projekt med lyckat resultat. En planteringsbänk av återvunnet virke. Jättekul trots min gamla ärvda skruvdragare. Med en Makita så kommer mitt nästa projekt bli ännu roligare. Har verkligen blivit taggad och hämtar mycket inspiration här
 
Svar: Bo.Siltberg

Efter ett tufft år med extremt mycket jobb på min arbetsplats IVA. Hoppas jag nu kunna ha tid och ork till att börja snickra hemma igen. Då är bra verktyg en grundförutsättning för ett snyggt och roligt jobb.

Tack
 
Svar: Bo.Siltberg
Denna hade varit till stor nytta nästa år när köket planeras att bytas ut!
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Efter sommarens alla uteprojekt har det kanske blivit dags att se över sina verktyg?

Byggahus.se
tävlar den här veckan ut en grym maskin från Makita, borrskruvdragaren DDF484RTJ, inklusive två batterier och laddare.

Värde: 2 990 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Vilken medlem leder topplistan "Flest bästa svar" på Byggahus.se?

Det rätta svaret hittar du någonstans på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 27 augusti.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
Rätt svar är:Bo.Siltberg

Jag vill vinna då jag har två söner som inom kort flyttar hemifrån och lämnar sin lilla pappa alldeles ensam.
Då är det bra om man kan ha en blank och fin Makita skruvdragare som lockar hem dem då och då.
Man kan även trösta sig genom att gå ut i garaget och borra och skruva lite om saknaden efter barnen blir för stor,
 
Svar: Bo.Siltberg

Snart går min dröm i uppfyllelse då jag ska bygga mitt eget hus! Att slippa hyra eller låna hade varit underbart. En grymt bra skruvdragare hade varit en bra start på mitt bygge :)
 
Svar: Bo Siltberg
Jag har blivit 67-år och det skulle vara en befrielse att få hjälp av en maskin som sköter skruvandet åt mig när värken sätter in.
 
Bo.Siltberg är svaret
Jag köpte en sommarstuga för tre år sen. Denna stuga har lärt mig att bli händig och har utvecklat mig som hobbysnickare.
Har även fått lära mig att det behövs rejäla skruvdragare som underlättar jobbet extremt mycket. Mina två inköpta skruvdragare börjar nu att bli trötta efter renoveringar och bygge av friggebod, trädäck, trappor och massa andra trevliga saker. Därför är jag i väldigt stort behov av en ny skruvdragare inför kommande byggen av fler trevliga trädäck på framsidan av stugan. Som student så är det svårt att lägga undan pengar för att kunna köpa en riktigt bra skruvdragare. Därför hade det varit underbart att få vinna en riktigt bra maskin för en gångs skull :)
 
Svar: Bo Siltberg

Min sambo och jag är mitt uppe i förberedelserna för att bygga ett fritidshus i fjällvärlden, 30 mil hemifrån. Under sommaren har vi jobbat med markarbeten, VA-anslutning och byggandet av en betongplatta på mark med allt vad det innebär. Vi har även förberett fritidshusets stomme, den ligger kapad och uppmärkt i vårt uthus. Det handlar alltså om ett lösvirkesbygge med planerad start maj -21 och därmed skulle en högkvalitativ skruvdragare vara mycket välkommen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.