Hej på er.

Ni i denna forumsdel verka ha kanonkoll på diverse verktyg och priser.

Är detta prisvärt?

Det är nu "kampanj" på jem&fix på dewalt 707 såg för 3888 pix. Är det prisvärt eller finns det bättre ?

Länk jem & fix - LÃ¥gpris byggmarknad
 
Hej

Det är varken billgt eller dyrt. Beijer och K-Rauta brukar köra kapanj på dessa med en rabatt på 500 kr och då kostar de 3495 pix. Genom att jag priser kan man kanske komma undan någon hundring billigare.
 
Köp en Blå bosch GCM 8S i stället. Den är precis som DeWalt 707, men mycket mer modern. Och till ungefär samma pris!
 
Mikael_L
GCM8S kapar inte 45mm regel i 45° vinkel, om det är ett problem får dock var och en avgöra.

Mystisk begränsning, då den gröna PCM8s klarar det, för det är väl samma diameter på klingan?

Vem säljer GCM8S förresten?
 
Jag köpte min för ett år sedan på Harald Nyborg för 2990:- inkl moms
 
Vilken är bäst
Dewalt 707 för 3500
eller
Bosch PCM8s för 3000
:)
 
Jag valde just mellan dessa två, dewalt 707 och PCM8 och valde Boschen. Vet inte vilken som är bäst, men jag är nöjd med Boschen.
 
Valde oxå mellan DW 707 och Bosch Pcm 8s. Blev en Bosch som jag är nöjd med. Dock verkar det vara standard att den inte sågar i exakt noll grader från början. Lätt att åtgärda men lite irriterande. Betalade 2195:- på Bauhaus.
 
lagre skrev:
Valde oxå mellan DW 707 och Bosch Pcm 8s. Blev en Bosch som jag är nöjd med. Dock verkar det vara standard att den inte sågar i exakt noll grader från början. Lätt att åtgärda men lite irriterande. Betalade 2195:- på Bauhaus.
2195:- var ett bra pris!
Var det nyligen, och i vilket Bauhaus?
:)
 
  • Gilla
Sköneman
  • Laddar…
Det var på Bauhaus på Svågertorp (Malmö). Harald Nyborg tog 2495:- så med Bauhaus 12% lägre pris garanti så blev det 2195:-. Köpte den för ca 1 månad sen. Har sett att de har höjt priset ytterligare på Bauhaus (kostade 2995:- där i ordinare pris när jag köpte min, kostar 3195:- nu) vet inte om Harald Nyborg har kvar sitt pris.
 
Äh, köpte pcm 8s på bauhaus i förra veckan för 3195:-, surt!
men på Harald Nyborg kostar den 3495:- på hemsidan
Så 1000 kr billigare för en månad sen?!
 
Jepp, kan inte svara för deras hemsida, dock var priset 2495:- på Harald Nyborg Svågertorp. Har utnyttjat Bauhaus lägsta priset garanti ett par gånger innan. Lönar sig ofta att titta runt, förvånansvärt vilken prisskillnad det kan vara mellan två affärer som ligger granne med varann.
 
  • Gilla
Vedklabbe
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.