Karlia
Hmm, och ändå har jag inte fläckar på golvet. Åtminstone inte av tandkräm. Märkligt!
 
jonmo jonmo skrev:
Tandkräm. Någon som går runt hemma och borstar tänderna med eltandborste. Jag bor med en sån.
Tror samma!
 
Bind ett snöre i tandborsten och i kranen vid handfatet om tandborsten inte klarar av att stanna i badrummet. Tandborstning sker stillastående framför handfatet, just därför att det droppar.
Herregud...
 
  • Haha
Charlieflower
  • Laddar…
Düsseldorff
Uhm... Borsta tänderna i badrummet. Vafan är det för fel på folk?
 
Fotografen Fotografen skrev:
Bind ett snöre i tandborsten och i kranen vid handfatet om tandborsten inte klarar av att stanna i badrummet. Tandborstning sker stillastående framför handfatet, just därför att det droppar.
Herregud...
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Uhm... Borsta tänderna i badrummet. Vafan är det för fel på folk?
Bra trådlyft här. Ni som har starka åsikter får gärna diskutera detta med min fru direkt, det skulle bara uppskattas från min sida!
 
  • Haha
Karlia
  • Laddar…
Düsseldorff
jonmo jonmo skrev:
Bra trådlyft här. Ni som har starka åsikter får gärna diskutera detta med min fru direkt, det skulle bara uppskattas från min sida!
Ja, absolut. Om hon har tid i eftermiddag kan jag ta upp frågan över en öl på Kvarnen. Ska vi säga 15:30?
 
jonmo jonmo skrev:
Bra trådlyft här. Ni som har starka åsikter får gärna diskutera detta med min fru direkt, det skulle bara uppskattas från min sida!
Är du månne gift med Lady Macbeth? (Förlåt, kunde inte låta bli:crysmile:. "Bort, förbannade fläck....")
 
  • Haha
jonmo
  • Laddar…
Karlia
jonmo jonmo skrev:
Bra trådlyft här. Ni som har starka åsikter får gärna diskutera detta med min fru direkt, det skulle bara uppskattas från min sida!
Jag håller med din fru på samma sätt som jag gjorde för ett år sedan, vid gående tandborstning kan man plocka reda på småsaker under tiden, mycket fiffigt! På landet sker tandborstningen framförallt utomhus på grund av utsikten :D
 
Charlieflower Charlieflower skrev:
Är du månne gift med Lady Macbeth? (Förlåt, kunde inte låta bli:crysmile:. "Bort, förbannade fläck....")
Högkulturellt! Jag skulle säga att jag snarare är gift med Monica i Vänner, med en märklig oförmåga att uppleva tandkräm som smuts.
 
  • Haha
Charlieflower
  • Laddar…
jonmo jonmo skrev:
Högkulturellt! Jag skulle säga att jag snarare är gift med Monica i Vänner, med en märklig oförmåga att uppleva tandkräm som smuts.
Man skulle kunna beskriva det som hennes blinda...fläck :rofl:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.