K Kajalena skrev:
Bo Siltberg är rätt svar!
Jag har byggt i 2 år fyller 70 om någon vecka Då skulle huset vara klart men...otaliga verktyg har slitits ut Kom och titta !

Byggahus.se
tävlar den här veckan ut en grym maskin från Makita, borrskruvdragaren DDF484RTJ, inklusive två batterier och laddare.

Värde: 2 990 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Vilken medlem leder topplistan "Flest bästa svar" på Byggahus.se?

Det rätta svaret hittar du någonstans på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 27 augusti.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
[/QUOTE]

Svaret är Bo Slitberg.
Skulle vara en befrielse att få slippa de ilskna svordomarna från sambon över den gamla slitna skruvdragare vi har. Överraska med en riktigt fin vore fantastiskt!
 
Svaret på frågan är Bo.Siltberg
Eftersom jag precis avslutat en renovering och slitit ut min gamla skruvdragare från Black & Decker står jag nu utan en fungerande maskin. Då mer arbete återstår hade denna varit till stor hjälp.
 
Svar: Bo Siltberg

Denna dragare har man länge gått å sneglat på, vore ju drömmen att vinna den, skulle användas flitigt i mina projekt. :)
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Efter sommarens alla uteprojekt har det kanske blivit dags att se över sina verktyg?

Byggahus.se
tävlar den här veckan ut en grym maskin från Makita, borrskruvdragaren DDF484RTJ, inklusive två batterier och laddare.

Värde: 2 990 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Vilken medlem leder topplistan "Flest bästa svar" på Byggahus.se?

Det rätta svaret hittar du någonstans på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 27 augusti.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
Bo.Siltberg

Som ny villaägare har jag massor av projekt på gång och hade gärna haft bra verktyg till dessa! Altan, förråd och massor av projekt inne!
 
Svar: Bo.Siltberg

Motivering: Efter två år med hus och renoveringen pågår för fullt samt trall-byggandet bara blir större och större för varje år, så känner jag att min skruvdragare inte räcker till och knappt orkar med en hel dag längre.
Sambon ligger på om att det skall gå fortare så om jag vinner denna maskin så kan vi båda hjälpas åt. Tillsammans är vi stark lixom!
 
j.f.s
Svar: Bo.Siltberg

Motivering: Har idag en 18v DeWalt från hedenhös med batterier som räcker tre minuter och väger som ett mindre kassaskåp samt en 18v Hitachi av modernare snitt men med wobblande chuck. Detta gör att jobb som kräver en lite kralligare maskin blir otroligt utmanade. Ovala hål eller så tar det typ en timme för att ladda DeWalten och köra totalt 6 minuter.. :crysmile:
 
Svar: Bo.Siltberg

Har flyttat in en lägenhet som behöver en del fixade. En redig skruvdragare skulle göra mycket för att få allt klart. Och så behöver jag sätta upp gardinerna nån gång.
 
Svar: Bo.Siltberg

Älskar verktyg och spenderar många timmar i min källare/mancave/hobbysnickeri. Har gått igenom flesta stora märken på elverktygssida, Makita är en av få jag inte fått mina händer i. Skulle jättegärna testköra en Makita och se om dom kan tillverka bra verktyg:).
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Efter sommarens alla uteprojekt har det kanske blivit dags att se över sina verktyg?

Byggahus.se
tävlar den här veckan ut en grym maskin från Makita, borrskruvdragaren DDF484RTJ, inklusive två batterier och laddare.

Värde: 2 990 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Vilken medlem leder topplistan "Flest bästa svar" på Byggahus.se?

Det rätta svaret hittar du någonstans på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 27 augusti.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
Bo Siltberg

Min man hjälper gärna barnen och andra med diverse byggen och renoveringar, så det skulle vara fantastiskt att få överraska honom med en ny skruvdragare, då skulle han inte behöva hålla på att ladda batteriet så ofta.
 
Blodsoppen
Bo.Siltberg är mitt svar

Jag har en Hitatchi skruvdragare idag som åkt i backen. Då gick batterifästet sönder, vilket innebär att jag måste tejpa fast batteriet. Mycket Jobbigt vid laddning och batteriet. Skulle bli mycket glad för en ny maskin
Mch Christoffer Övén
 
Svar Bo Siltberg
Motivering.
Den gamla skruvdragaren har nåt sin tekniska livslängd och saknar kraft då batteriet inte längre håller och det inte är värt att köpa ett nytt.
Gammal Metabo skruvdragare modell BST 9.6 på trägolv, batteri monterat, tecken på användning.
 
Svar: Bo.Siltberg

Det hade varit toppen då min gamla gröna Bosch sjunger på sista versen. Att kliva upp några kvalitetssteg till en Makita skulle vara lika trevligt som intressant!
 
Bo.Siltberg

Perfekt timing nu när vi köpt hus för första gången och ska renovera en hel del!
 
Bo.Siltberg

Min gamla trotjänare är påväg att pensioneras, och nästa steg är makita! Det skulle göra sig stor nytta i vårt halvfärdiga lilla radhus som genomgår renovering från grunden.
 
Bo.Siltberg har svarat mest frekvent

Jag, och många med mig här på forumet, är i ett ständigt behov av fler maskiner och apparater för att klara att uppdrag som bör och skall utföras här hemma. Framförallt skulle jag vilja ha en Makita skruvdragare då, vad jag förstår, de verkar vara marknades bästa (Används av många snickare åtminstone).
Jag skulle bli överlycklig om jag blev den lyckaliga vinnaren av detta pris

Hälsningar Albin
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.