Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Efter sommarens alla uteprojekt har det…

Bo.Siltberg är det rätta svaret.
Fullkomligt älskar Makita
 
Svar är Bo.Siltberg

Om jag vinner kommer jag ge bort en av mina skruvdragare till min far som har en gammal dålig variant. Glädjen att kunna ge bort något riktigt bra är det som motiverar min tillvaro
 
Bo Siltberg

Äger inte något verktyg i makita-serien i nuläget.
..... Men om jag vinner och den är bra, så kanske det blir att köpa hela kitet från Makita.
 
Svar: Bo Siltberg

Eftersom sonen pernanentlånat min skruvdragare så vore det ypperligt att vinna en ny, Närmaste projekt i tiden är att byta hängrännor på friggan och installera decklights på altanen, och då blir det inställningen för borrning som gäller.
 
Svar: Bo.Siltberg

Jag har redan en del verktyg i samma serie och måste säga att de är fantastiska! Känns rejäla och håller länge. Den här skulle passa in perfekt i min lilla Makita-familj. Stor pågående renovering av hus byggt 1920 så verktyg behövs verkligen.
 
Svar: Bo.Siltberg

Motivering:
Jag har börjat renovera i husets ena vrå,
Men med antika verktyg känns det som moment 22.

Jag är van att jobba och slita,
Men drömmer om en ny Makita.

Efter fem år med en gammal ärvd Skil,
Skulle jag äntligen få börja skruva med stil.

Åldern gör mig bara svagare och svagare,
Därför behöver jag en ny skruvdragare!
 
E
Bo.Siltberg

En ordentlig skruvdragare hade underlättat arbetet när jag till våren ska bygga ut altanen runt huset. Dom grövre skruvarna är en utmaning med min befintliga gröna Bosch!
 
richardtenggren
Svaret på frågan; Bo.Siltberg

Jag är nyfiken på att prova en Makita, har idag bara en Festool och en brunnen Dewalt. Det är ofta det underlättar med fler maskiner :)
 
Svar: Bo.Siltberg

Jag har köpt en låda Makita multifräs och är grymt nöjd med kvalitet, flexibilitet och hanterbarhet. Den har mjukstart och är relativt tyst vilket jag gillar. Då är det naturligt att byta min gamla skruvdragare till en Makita.
 
Svar Bo.siltberg

jag ska snart påbörja projekt rumsavdelning så döttrarna får varsitt rum då skulle det passa bra med en kvalitetsmaskin som medhjälpare
 
Bo.Siltberg

Jag lyckades knäcka ”nacken” av min gamla trotjänare förra veckan så detta skulle kunna vara ett ypperligt tillfälle att testa ett nytt märke!
 
  • Trasig batteridriven borrmaskin på ett köksbord intill en vissen planta.
Svar Bo.Siltberg

Då jag snart skall bli pappa behövs det en ny och effektiv skruvdragare för att skruva fast alla möbler i väggen samt sätta upp grindar för trappor och sådant.
 
Flest bästa svar Bo.Siltberg svarat.

Jag skulle gärna vilja vinna skruvdragaren då den vi har är samma som jag fick när jag flyttade hemifrån för över 10 år sedan. Den är stor och klumpig och trots två batterier så håller den aldrig laddningen, det tar tre dagar av laddning att ens få skruva upp en liten skruv.
Vi köpte hus förra året och det här året har varit ett pusslande med att låna maskiner från andra när vi behövt göra lite större projekt. Så en sån här maskin hade snabbt blivit en kär familjemedlem!
 
Svaret på frågan är Bo.Siltberg

Komplettera min Makita samling med lite mer batteri & en nyare skruvdragare, kan kanske komma till nytta när det är dax att återställa i källaren efter att man bytt inkommande vatten / gas samt avloppsledningar.
Gasledningen var kanske inte "utsliten" men den ligger över vattenledningen och jag vill passa på att flytta den när man ändå gräver, så att man kan flytta några väggar i källaren när gasledningen inte går i zig-zag genom huset. Och då kan fräscha batteri en ny skruvdragare komma till nytta.
 
Tobbe.A
Svar: Bo.Siltberg

Motivering: Jag fick en skruvdragare i inflyttningspresent för många år sedan när vi flyttade till vårt hus.
Skruvdragaren har verkligen gått varm och använts till alla projekt. Tyvärr är motorn bränd, reglagen glappar och chucken fastnar då och då. Det hade varit grymt gött att ha en skruvdragare av bra kvalitet till mitt stundande förrådsbyggnad!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.