Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 21 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga uterum?"
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga uterum?"
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
harry73
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 47 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga uterum?"
Det var inte så svårt
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 48 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga uterum?"
Easy :cool:
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 63 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga uterum?"
Inte särskilt mycket där som har specifikt med uterum att göra, mera allmänt byggnadsskick …
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 52 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga uterum?"
 
Lurade mej själv lite, då jag aldrig sett ett opakt plasttak.
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 77 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga uterum?"


Fick halvgissa på en fråga
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 78 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga uterum?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 101 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga uterum?"
 
Åsa Lund
Kul inledning på helgen:cool:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 200 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga uterum?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 243 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga uterum?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 311 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga uterum?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.