F
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Du må ha rätt i att det finns värre diktaturer, men vilka av dem reser man rimligtvis på semester till? Jag kan på rak arm bara komma på Dubai...
Turkiet
Egypten
Marocko
Algeriet
mm.....


Letar du så hittar du. Och det är betydligt hårdare puckar i Turkiet än i Thailand...
 
  • Gilla
big mike och 1 till
  • Laddar…
S SueCia skrev:
Då kan du vara helt lugn för det påverkar inte klimatet över huvud taget om dom sitter på planet eller inte :)
Det beror på om man ser det som att planet ändå skulle avgå utan dom, men jag ser det som att dom är en liten del i den efterfrågan som gör att planen lyfter. Ingen efterfrågan=inga flygplan
 
  • Gilla
b8q
  • Laddar…
S
S surfarn skrev:
Det beror på om man ser det som att planet ändå skulle avgå utan dom, men jag ser det som att dom är en liten del i den efterfrågan som gör att planen lyfter. Ingen efterfrågan=inga flygplan
Absolut, men nu är dom endast 2st och sannolikheten för att dessa två skulle vara skillnaden mellan avgång och inte avgång är typ noll :)
 
PeterFalun PeterFalun skrev:
[länk]
Ops, jag har varit i massor av länderna långt ned :) Laos, Vitryssland osv. Trodde faktiskt Burma skulle vara värre än Laos
 
M
Hej Ganescha, bra poolvillor i vettiga lägen ligger mellan 1,5 och 3 Mskr. Uthyrningspotentialen är runt 10% netto på kapitalet. Bättre än de flesta lägen i Thailand tack vare två Svenska skolor. Bild 1 kostar 1,5 till 1,9 beroende på läge. Bild 1 till 4 är en stor villa på Slow Down. 10 bäddar och tre badrum. Kostar 2,7 Mskr.
 
undine
Så länge de håller sig ifrån att förstöra gamla torp och gårdar i Sverige så.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.