Har en utelampa som jag tänkt att koppla ihop med en rörelsevakt och sedan hade jag tänkt och använda en stickpropp ist för fastkoppling. Är det ok att göra så? Utelampa kopplad till rörelsevakt och stickpropp med exponerade, färgkodade kablar och kopplingsklämmor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En rörelsevakt kopplad till utelampa och stickpropp via öppen kabelkoppling på vit yta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Utelampa kopplad till rörelsevakt och stickpropp med exponerade, färgkodade kablar och kopplingsklämmor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En rörelsevakt kopplad till utelampa och stickpropp via öppen kabelkoppling på vit yta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
och ser denna koppling ok ut?
 
Låter som en halvtaskig lösning. Grejorna är gjorda för ett fast montage av kabel etc.
Svårt att säga mer utan att se helheten där grejorna är tänkt att sitta.
 
Den där rörelsevakten ser inte ut att vara gjord för utomhusmontage men jag kan förstås ha fel.
 
E etompau skrev:
Låter som en halvtaskig lösning. Grejorna är gjorda för ett fast montage av kabel etc.
Svårt att säga mer utan att se helheten där grejorna är tänkt att sitta.
Thnx...då blire fastmontage
 
M mlkjhr skrev:
Den där rörelsevakten ser inte ut att vara gjord för utomhusmontage men jag kan förstås ha fel.
Köpt på Jula för utomhusbruk...men blir det bra som på bilden? Fast med fadtmontering då.
 
  • Gilla
mlkjhr
  • Laddar…
K Kaya666 skrev:
Köpt på Jula för utomhusbruk...men blir det bra som på bilden? Fast med fadtmontering då.
Om det även är skymningsvakt i så måste man tänka på att montera så att armaturen inte belyser vakten för då kommer den att tända och släcka hela tiden. Men det är nog bara rörelsevakt i den ser det ut som.
 
Antar att det var rätt kopplat?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.