Hej, är det någon som har byggt myresjöhus sjöbris 1-plans villan och vad hamnade det på för pris? Och är det så att när garaget "sitter ihop" med själva huset blir billigare då: (man bara behöver gjuta en platta, istället för två) än att först välja en villa och sen lägga till garage?
Jag och min sambo kollar på att bygga med totalentreprenad. Jätte tacksam för svar :)
 
M mathizzle skrev:
Hej, är det någon som har byggt myresjöhus sjöbris 1-plans villan och vad hamnade det på för pris? Och är det så att när garaget "sitter ihop" med själva huset blir billigare då: (man bara behöver gjuta en platta, istället för två) än att först välja en villa och sen lägga till garage?
Jag och min sambo kollar på att bygga med totalentreprenad. Jätte tacksam för svar :)
Hej! tyvärr har jag inte svar på din fråga. däremot har jag exakt samma fråga själv...

Har precis mailat myresjöhus och bett dem att kontakta mig då jag och min fru är intresserade av att bygga just detta hus.

hur gick det för er? gick ni vidare med denna modell?
 
Hej
Jag hade samma funderingar och fick svar på pris för Sjöbris i industriell stil i Linköping, strax under 4 miljoner. Vilket ger ett ganska högt kvm pris..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.