En bandsåg med bra renommé. Ser lite ut som en co-såg men är klasser bättre. Köp!
Stor blå bandsåg Walker Turner för trä och metall på stadigt stativ.
 
  • Gilla
Qjanto och 1 till
  • Laddar…
En stor, begagnad bandsåg av märket Jonsered i ett verkstadsutrymme, annonserad till försäljning online.
 
ullberg
Festool Kapex 120 kap- och gersåg i nytt skick till salu för 4300 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Jag tror detta är ett bra pris för en kapex 120, har inte riktigt koll på den marknaden då jag generellt tycker festoolmaskiner kap/ger är lite väl dyra
 
  • Gilla
Qjanto och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
ullberg ullberg skrev:
[bild]

Jag tror detta är ett bra pris för en kapex 120, har inte riktigt koll på den marknaden då jag generellt tycker festoolmaskiner kap/ger är lite väl dyra
Känns som ett orimligt lågt pris nästan, typ 30% av nypriset. Generellt så tycker jag Festool-maskiner ligger rätt högt i andrahandsvärde.
 
richardtenggren richardtenggren skrev:
Känns som ett orimligt lågt pris nästan, typ 30% av nypriset. Generellt så tycker jag Festool-maskiner ligger rätt högt i andrahandsvärde.
Hur är det med matten ;) billigaste kapex 120 går på strax över 12
 
richardtenggren
A atomlab skrev:
Hur är det med matten ;) billigaste kapex 120 går på strax över 12
Det var inte så att jag kollade var den fanns billigast, bara en siffra ur minnet, samt att jag reserverade mig med ett ”typ” ;)
 
  • Gilla
elpaco och 1 till
  • Laddar…
Använd begagnad hyvel Rikt-Plan Morten RPH 330 i en verkstadsmiljö med diverse verktyg och trämaterial.
 
F
A atomlab skrev:
Hur är det med matten ;) billigaste kapex 120 går på strax över 12
det är till att ställa höga krav, det är väl runt 35% av nypris. Då är ca 30% nära nog kan man tycka.
 
  • Gilla
gmanhem och 4 till
  • Laddar…
F fsn skrev:
det är till att ställa höga krav, det är väl runt 35% av nypris. Då är ca 30% nära nog kan man tycka.
Ja, särskilt om 12 kkr är det billigaste. Då är det max 35 %.
 
Tror dock inte den kan luta klingan men är osäker.
En justersåg i gjutjärn i ett verkstadsutrymme, osäkerhet om klingans lutningsförmåga.
 
  • Wow
Rickard.
  • Laddar…
Begagnad kombisåg i brun och grå färg till salu i ett verkstadsutrymme med träväggar och betonggolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Aeg tror jag inte, snarare ett hemmabyggd.. men ser funkis ut.
Hemmabyggd vertikal bandsåg i grönt med trädetaljer, står i ett garage.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
nevinator
  • Laddar…
Stationär DEWALT radiälsåg i ett verkstadsutrymme med tillbehör och verktyg på arbetsbänken.
 
Radialarmsåg DeWalt 110 mot grön bakgrund, placerad på ett grått underlag, med synlig skitighet och slitage.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
En metallsvarv utanför Borås
Grön bordsmetallsvarv med tillbehör på ett arbetsbänk i ett verkstadsmiljö, till salu utanför Borås.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.