Får en fråga som jag tvingas att besvara "VARJE GÅNG" jag loggar på för att jag inte vill ha en massa reklam från era så kallade tredjepartskumpaner. Denna jätteblaffa täcker en tredjedel av sidan tills jag har klickat på "JAG FÖRSTÅR". Hur skall jag veta att det står samma skräp där varje gång ? Där kan lika gärna stå "jag vill ta över din dator". Alltså måste jag läsa det varje gång. Har skrivet den här texten till de 36 siterna jag brukar använda.
 
Karlia
Det ska inte vara oresonliga villkor vilket "jag tar över din dator" torde gå som.
 
Jag har aldrig fått en sån fråga. Har du nekat cookies?
 
useless useless skrev:
Jag har aldrig fått en sån fråga. Har du nekat cookies?
Ja. Vill inte ha några kakor. Kommer tillräckligt med oönskat material ändå.
 
P Pillarn skrev:
Ja. Vill inte ha några kakor. Kommer tillräckligt med oönskat material ändå.
Då är det ju tyvärr så att eftersom du säger att du inte vill ha cookies så spårar dom inte att du besökt sidan tidigare och därför kommer du få denna frågan varje gång eftersom du då ses som en ”ny” användare vid varje tillfälle.
 
  • Gilla
Dortmunder DAB
  • Laddar…
J Jesrel skrev:
Då är det ju tyvärr så att eftersom du säger att du inte vill ha cookies så spårar dom inte att du besökt sidan tidigare och därför kommer du få denna frågan varje gång eftersom du då ses som en ”ny” användare vid varje tillfälle.
Ok Jag förstår det. Jag efterlyser egentligen det som många sidorna erbjuder i dag.
Acceptera "nödvändiga, funktionella osv". Det hade man kommit långt med.
 
P Pillarn skrev:
Ok Jag förstår det. Jag efterlyser egentligen det som många sidorna erbjuder i dag.
Acceptera "nödvändiga, funktionella osv". Det hade man kommit långt med.
Absolut, det tycker man att dom borde erbjuda!
 
  • Gilla
Pillarn
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.