Hej

Har tanken att bygga iordning en liten snickarbod och söker därför hyvelbänk och gärna div maskiner dit som tallriksslip ,pelarborrmaskin, hyvel, bandsåg etc....

PM:a gärna om du har nåt att sälja och var dom finns...

Mvh Robban
 
Kan underlätta om du skriver var du befinner dig och hur långt du kan tänka dig att färdas ;)
 
Frustrator Frustrator skrev:
Kan underlätta om du skriver var du befinner dig och hur långt du kan tänka dig att färdas ;)
Örebro med omnejd , till och börja med typ max 20 mil enkel resa....sen beror det ju också på vad som säljes om det är fler saker som jag söker för då kan det ju uppmuntrar till längre resor....
 
Redigerat:
Har en gammal hederlig hyvelbänk och en del äldre verktyg i mon sommarstuga ca 8 mil från Örebro.
 
B Bo Henriksson skrev:
Har en gammal hederlig hyvelbänk och en del äldre verktyg i mon sommarstuga ca 8 mil från Örebro.
Hej har lite saker på gång men är givetvis intresserad av vad du har, skicka gärna ett PM med vad du har till salu ,tack Robban
 
Redigera,hyvel bänk , bandsåg , tallrik slip , bordsåg köpt.... letat vidare efter pelarborr (bordsmodell) ( gärna en Bosch pbd 40 som skulle duga till mig då jag till 99 % ska borra mindre saker i trä) och plan/rikthyvel och eventuellt en spånsug,mvh
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.