Nån som kan beställa Makitan från Amazon trots att den är slut?

Kan trycka beställ men står endå tomt i varukorgen
 
Q
Nu säljs den för 2254:-.
Den enda recensionen på produkten på amazon.se är dock inte direkt uppmuntrande:
"After a short period of use, the device is defective.
The replacement device is broken again after a short period of use (1 hour)."
 
kulle kulle skrev:
annars är detta ett bra paket :)
[länk]
Japp, jag har den 230mm vinkelslipen... Funkar bra, lite spännande utan mjukstart när man kör slipskivor... (y)

Annars har folk redan lagt upp Makita-varianten på Tradera, så vill man prompt ha en sån går det under tusenlappen...
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Japp, jag har den 230mm vinkelslipen... Funkar bra, lite spännande utan mjukstart när man kör slipskivor... (y)

Annars har folk redan lagt upp Makita-varianten på Tradera, så vill man prompt ha en sån går det under tusenlappen...
Jag köpte det Hikokipaketet för jag behövde en vinkelslip och tänkte att den stora modellen kunde vara bra att ha om man ska kapa stenplattor.. Bara provat den stora maskinen i luften men tyckte den kändes otrevlig då den går från 0-100 direkt.

Vänjer man sig med maskinen eller kommer den bli liggandes tro?
 
Njingan Njingan skrev:
Jag köpte det Hikokipaketet för jag behövde en vinkelslip och tänkte att den stora modellen kunde vara bra att ha om man ska kapa stenplattor.. Bara provat den stora maskinen i luften men tyckte den kändes otrevlig då den går från 0-100 direkt.

Vänjer man sig med maskinen eller kommer den bli liggandes tro?
Man vänjer sig, det är väl mer jobbigt om man är van vid mjukstart, men jag har bara det på en av mina vinkelslipar så .. :)

Men behåll respekten för maskinen, det är ju lite kraft i dem ..
 
  • Gilla
oskhe och 13 till
  • Laddar…
F forell88 skrev:
Fick min BOSCH GCM 8 SJL lågpris godkänd av Hornbach över nätet.

Proffsmagasinet + kampanjkod = 2466,90 sen 10% på det.
Slutsumma 2220kr med gratis hemleverans av Hornbach.

Någon som har tips på en hobby OK dammsugare med autostart som fungerar till denna? :)
Kör med wd 3 p till min. Funkar finfint o den är inte så dyr
 
Redigerat:
AXS AXS skrev:
Prisvärt vattenpass: [länk]

Har detta och en kortare variant, fungerar utmärkt.
Precis vad jag behövde, beställt och tack för tipset!
 
  • Gilla
AXS
  • Laddar…
AXS
  • Gilla
Lilllen och 1 till
  • Laddar…
Höghus Höghus skrev:
Kakelsåg på Jula, 399:-
[länk]
Köpte en för kommande kakling, men den känns lite sladdrig.
Höjdjusteringen för klingskydet begriper jag mig inte på, och vagnsbulten snurrar redan runt inne i plasten.
Men den funkar säkert för några kakelplattor.

/Höghus
Och den skapar en mindre sjö runt sig. Jag kapade till några plattor och satte som en vägg runt vattenbehållaren. Men tycker Biltema variant är mer prisvärd
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.