Skönt att det löste sig! :)
 
Hej (ser att detta var en gammal tråd) men försöker i alla fall.

Är det någon som vet ifall det går att få tag på batteri till en robotgräsklippare LMR24 eller som den också ka heta HN3038 (Biltema robbotgräsklippare) En utgående modell. Art: 17-380

/Christoffer
 
C Christoba11 skrev:
Hej (ser att detta var en gammal tråd) men försöker i alla fall.

Är det någon som vet ifall det går att få tag på batteri till en robotgräsklippare LMR24 eller som den också ka heta HN3038 (Biltema robbotgräsklippare) En utgående modell. Art: 17-380

/Christoffer
Jag har två av en liknande modell stående. Du råkar inte bo nära Jönköping?
 
A ADent skrev:
Jag har två av en liknande modell stående. Du råkar inte bo nära Jönköping?
Hej igen
Nja.. vi bor i Öjersjö/ Göteborg. Men har vänner i Jönköping.
Tänkte du på om du har delar som går att använda ifrån dina maskiner? Eller är de hela?
/C
 
De är hyfsat hela bägge två iofs, men inte helt hela :)
 
A ADent skrev:
De är hyfsat hela bägge två iofs, men inte helt hela :)
Hej igen,

Men vad betyder det.. vad är det du gärna hjälper mig med?
/Christoffer
 
C Christoba11 skrev:
Hej igen,

Men vad betyder det.. vad är det du gärna hjälper mig med?
/Christoffer
Jag använder dem inte nån av dem, har väl tänkt göra nått roligt av dem eller sälja dem för delar eller om nån fortfarande använder en sån maskin. Du verkar ju fortfarande använda din maskin? Nu är jag inte helt hundra på batteriskicket på mina maskiner, men bägge startade iaf snällt häromdan. Om du är spekulant på en hel maskin eller bara batterierna så säg ett pris. Fast det slog mig häromdan att deras batterier kanske funkar i sonens fyrhjuling, så jag borde kolla upp det först, ber om ursäkt för mitt velande.

Men gå in på elektronikforumet.com där finns en tråd om dessa maskiner (greenmate) och biltemas LMR 24. Där kan du säkert också hitta nån som har batterier snabbare än jag hinner komma fram till något!

MVH: Mikael
 
A ADent skrev:
Jag använder dem inte nån av dem, har väl tänkt göra nått roligt av dem eller sälja dem för delar eller om nån fortfarande använder en sån maskin. Du verkar ju fortfarande använda din maskin? Nu är jag inte helt hundra på batteriskicket på mina maskiner, men bägge startade iaf snällt häromdan. Om du är spekulant på en hel maskin eller bara batterierna så säg ett pris. Fast det slog mig häromdan att deras batterier kanske funkar i sonens fyrhjuling, så jag borde kolla upp det först, ber om ursäkt för mitt velande.

Men gå in på elektronikforumet.com där finns en tråd om dessa maskiner (greenmate) och biltemas LMR 24. Där kan du säkert också hitta nån som har batterier snabbare än jag hinner komma fram till något!

MVH: Mikael
Hej igen
Tack för tipset.
Vår robbotgräsklippare går på vårt landställe och börjar rasa.
Hsr en åkgräsklippare där också och detta är ett komplement.
Låter osäkert med dina maskiner då du inte vet status mm.
Lycka till med dina trix och fix.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.