Vad med ett ämne på möbelsnickeri??
 
Undrar du vart du ska posta ett ämne om möbelsnickeri? I så fall "Övrigt" eller möjligtvis "Inredning" beroende på hur frågan ser ut.
 
Vill du ha möbelsnicker som eget ämne?
 
Ja, ett eget ämne. Vore inte det bra? Att lägga det under övrigt blir lite för grovt tycker jag. Dom som är interesserat av möbelsnickeri kollar väl inte ämnet övrigt väldigt ofta????
 
Frågan är om det är tillräckligt populärt för att ha en egen rubrik. Jag tycker att vi har så många rubriker redan som det är. Jag har bl a fått förslag om att lägga upp separata rubriker för Energieffektiva hus, Belysning och Fukt - som jag har sagt tillfälligt nej till, men ändå går och lurar på.
 
Kanske rensa bort lite i "roten" och lägga underrubriker längst upp under "klistrade"? De går ju trots allt med vBulletin. Problemet är väl att var och en tolkar ämnestillhörigheten olika. Inredning/Möbelsnickeri borde dock inte ställa till problem.
 
Hade missat ditt förslag här Johan. Du har ju rätt i att det finns möjlighet att skapa underrubriker. Ska testa och titta lite mer på det vid tillfälle, för det är ju en möjlighet att lägga upp fler rubriker.
 
Nu har jag testat att lägga möbelsnickeri som ett underforum till Inredning, vi får se hur det går.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.