Hej!
Första inlägget efter en lång tids passiv läsning. Förhoppningsvis inte det sista :)

Jag köpte idag en begagnad Ikea Välgjord med integrerad lucka.
Väl hemma upptäcker jag att monteringsbeslag mot stommar och bänkskiva saknas, och även beslagen för att fästa fronten.
Modellen och beslagen är samma som electrolux visar i denna film vid 1:50 och 3:00-3:20.

Någon som vet om dessa delar går att få tag på till inte allt för hutlösa priser? Infästningen mot de andra skåpen går väl alltid att lösa på något sätt, men beslagen för själva fronten känns rätt viktiga.

Fronten är sammankopplad med ikeas vågig om det skulle påverka på något sätt. Tack på förhand.
 
A
går med stor sannolikhet att beställa från electrolux
har du pnc:?
 
Pnc : 911434342/06

Har hittat vinkeljärnsbeslaget för att fästa maskinen mot bänkskiva och sidostommar, men inte de som ska fästas på fronten. Även gummilisterna som ska sitta mot intilliggande skåp saknas, men det går kanske att använda valfri gummilist där? Exempelvis en lagom tjock p-list som man brukar ha till fönster.
 
A
1 4000 35 55-29/3
är artikel numret
 
electroluxaren skrev:
1 4000 35 55-29/3
är artikel numret
Tack! Det var ju jättebra! Var lite orolig först att behöva köpa alla små beslag ett och ett till reservdelspriser.. :sweat:
 
B Blundgren skrev:
Tack! Det var ju jättebra! Var lite orolig först att behöva köpa alla små beslag ett och ett till reservdelspriser.. :sweat:
B Blundgren skrev:
Hej!
Första inlägget efter en lång tids passiv läsning. Förhoppningsvis inte det sista :)

Jag köpte idag en begagnad Ikea Välgjord med integrerad lucka.
Väl hemma upptäcker jag att monteringsbeslag mot stommar och bänkskiva saknas, och även beslagen för att fästa fronten.
Modellen och beslagen är samma som electrolux visar i denna film vid 1:50 och 3:00-3:20. [media]
Någon som vet om dessa delar går att få tag på till inte allt för hutlösa priser? Infästningen mot de andra skåpen går väl alltid att lösa på något sätt, men beslagen för själva fronten känns rätt viktiga.

Fronten är sammankopplad med ikeas vågig om det skulle påverka på något sätt. Tack på förhand.
Hej undrar om du hittade skruvar och dylikt som man behöver föe att fästa dörren på diskmaskinen? Letar själv men oj vad man får googla.
 
B Beatriice93 skrev:
Hej undrar om du hittade skruvar och dylikt som man behöver föe att fästa dörren på diskmaskinen? Letar själv men oj vad man får googla.
B Beatriice93 skrev:
Hej undrar om du hittade skruvar och dylikt som man behöver föe att fästa dörren på diskmaskinen? Letar själv men oj vad man får googla.
Hej, nu var det ett bra tag sen, men jag vill minnas att jag köpte just den artikel som det tipsade om!
 
  • Gilla
erik_83
  • Laddar…
B Blundgren skrev:
Hej, nu var det ett bra tag sen, men jag vill minnas att jag köpte just den artikel som det tipsade om!
B Blundgren skrev:
Hej, nu var det ett bra tag sen, men jag vill minnas att jag köpte just den artikel som det tipsade om!
B Blundgren skrev:
Hej, nu var det ett bra tag sen, men jag vill minnas att jag köpte just den artikel som det tipsade om!
Så söker jag bara på artikelnummer på deras sida?
 
B Beatriice93 skrev:
Så söker jag bara på artikelnummer på deras sida?
Jag har nog hittat nu, tack för svar!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.