elsa117 elsa117 skrev:
Någon här som monterat ledstrip i underspikningen som fasadbelysning? ...och som vill dela erfarenheter och bilder?
Har en på lekstugan och inomhus infälld i i taket. Vad är dina funderingar?
 
T Tompafix skrev:
Har en på lekstugan och inomhus infälld i i taket. Vad är dina funderingar?
Tänker om det blir för stakt/skarpt ljus.. samt om nån valt dimbar o om dimbart funkat?
 

Bästa svaret

Jag har köpt alla mina produkter från https://www.xcen.se/?gclid=CjwKCAjw9aiIBhA1EiwAJ_GTSm6FPaDcAlAZcd48e-i4Fib5Y17m7GbdGTfvzZ0XfyQ_4h-A5XgxaxoC_KcQAvD_BwE?___store=privat som säljer högkvalitiva produkter.
De har en mkt bra kundtjänst som hjälper dig att sätta ihop rätt paket. Jag har infälld strips i skena som jag dimrar antingen via strömbrytaren eller via app. Har plejdpuck.
En dimmer är att föredra då man alltid kan få den ljusstyrka som man vill ha. Det går så klart även att köra strip med färg om man t.ex. vill ha röd belysning till julen :rofl:
Det kostar en slant att köpa där, men då ger de 5års garanti på grejorna.( Har jag för mig)
Det går självklart att komma undan billigare genom att köpa lågprisprudukter från nätet eller typ Jula.
 
T Tompafix skrev:
Jag har köpt alla mina produkter från [länk] som säljer högkvalitiva produkter.
De har en mkt bra kundtjänst som hjälper dig att sätta ihop rätt paket. Jag har infälld strips i skena som jag dimrar antingen via strömbrytaren eller via app. Har plejdpuck.
En dimmer är att föredra då man alltid kan få den ljusstyrka som man vill ha. Det går så klart även att köra strip med färg om man t.ex. vill ha röd belysning till julen :rofl:
Det kostar en slant att köpa där, men då ger de 5års garanti på grejorna.( Har jag för mig)
Det går självklart att komma undan billigare genom att köpa lågprisprudukter från nätet eller typ Jula.
Tack för svar ska genast kontakta det företag du tipsar om!
 
  • Gilla
Tompafix
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.