R Riala skrev:
Bordssåg Bosch GTS 10 XC för 5648 kr med rabattkod BACKTOWORK. Billigaste den någonsin varit nere i om man kollar prisjakts statistik.
[länk]
GTS 10 J ligger också -25% och med i kampanj. Frågan är vilken man ska satsa på, J eller XC? Kommer behöva släpa den en del (förvaring inomhus i källare och kan bara köra utomhus) och förvaringsutrymmet är bristvara. Blir inget finsnickeri vad jag ser i rimlig tidshorisont heller…
 
R robe90 skrev:
Man kanske kan prismatcha på priset med rabattkod? (3233kr) vilket då blir 2845kr?
Beställde från proffsmagasinet häromdagen men fick idag mejl om att det var slut på lager och skulle komma in först om några veckor. Åkte då till Bauhuas (Stockholm/Länna) och körde prisgaranti på såg och sågbord.
Funkade inkl de 10 procenten så paketet landade på 2 845 kr och prylarna står nu i mitt garage. Bra tips och deal. (avbeställde därmed från PM)
 
  • Gilla
TCG och 2 till
  • Laddar…
Fick min BOSCH GCM 8 SJL lågpris godkänd av Hornbach över nätet.

Proffsmagasinet + kampanjkod = 2466,90 sen 10% på det.
Slutsumma 2220kr med gratis hemleverans av Hornbach.

Någon som har tips på en hobby OK dammsugare med autostart som fungerar till denna? :)
 
  • Gilla
Hans G2
  • Laddar…
F forell88 skrev:
Fick min BOSCH GCM 8 SJL lågpris godkänd av Hornbach över nätet.

Proffsmagasinet + kampanjkod = 2466,90 sen 10% på det.
Slutsumma 2220kr med gratis hemleverans av Hornbach.

Någon som har tips på en hobby OK dammsugare med autostart som fungerar till denna? :)
Sjukt bra pris!!
Grattis!

Var rabattkoden personlig eller vill du dela med dig?
 
C Chentin skrev:
Sjukt bra pris!!
Grattis!

Var rabattkoden personlig eller vill du dela med dig?
Rabattkoden "backtowork" står överst på sidan när du går in på PMs hemsida
 
  • Gilla
Chentin
  • Laddar…
F
T TCG skrev:
Tips på utländsk butik som har billigare?
Är Bosch SDE värd priset över Metabo?
GCM är avsolut värd merpriset över KGS. Jag köpte en GCM 8 SJL tidigare i veckan och kollade då på KGS 254, den har blivit grön sen jag köpte min KGS 254 för över 10 år sen, i övrigt är det samma såg vad jag kunde se. Precis lika usel. En KGS 254 klarar dock 95mm höjd utan nåt större bekymmer. Enda anledningen ätt köpa en KGS med större klinga är om man redan har en 216 med bra precision och kan tänka sig lite mindre precision när man kapar stubbar.
 
F forell88 skrev:
Fick min BOSCH GCM 8 SJL lågpris godkänd av Hornbach över nätet.

Proffsmagasinet + kampanjkod = 2466,90 sen 10% på det.
Slutsumma 2220kr med gratis hemleverans av Hornbach.

Någon som har tips på en hobby OK dammsugare med autostart som fungerar till denna? :)
Inte Biltemas iaf. Tog inte lång tid innan längdjusteringen på röret slutade funka.

/Höghus
 
F forell88 skrev:
Fick min BOSCH GCM 8 SJL lågpris godkänd av Hornbach över nätet.

Proffsmagasinet + kampanjkod = 2466,90 sen 10% på det.
Slutsumma 2220kr med gratis hemleverans av Hornbach.

Någon som har tips på en hobby OK dammsugare med autostart som fungerar till denna? :)
Skulle ta tag i det jag med idag, men ser nu att proffsmagasinet höjt priset till 3328. Förbannat
 
F forell88 skrev:
Makita rondell 390kr
Makita GA9061RF Angle Grinder 230 mm 5.200 W, 2200 W, 230 V, Turquoise Black

  1. [bild]









[länk]
Tack, det va ngt jag behövde :D
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
F forell88 skrev:
Makita rondell 390kr
Makita GA9061RF Angle Grinder 230 mm 5.200 W, 2200 W, 230 V, Turquoise Black

  1. [bild]











[länk]
Klickade hem en också. Oklar leverans dock. Kan Amazon ändra priset i efterhand på lagd beställning?
 
N Nicklas Karlsson skrev:
Klickade hem en också. Oklar leverans dock. Kan Amazon ändra priset i efterhand på lagd beställning?
Nej, men dom kan avboka din beställning och ändra pris dock.
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
K Kacper skrev:
Nej, men dom kan avboka din beställning och ändra pris dock.
Okej, får se vad som händer framöver med andra ord.
 
boschkenta
Amazon toksänker ibland priset när det är få kvar i lager av något. Det hör alltså till det vanliga så ni behöver nog inte oroa er att ordrar skall avbrytas :)
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.