Hej!

Vi har nog bestämt oss för att sätta glas som stänkskydd i köket. Men om vi nu ska ha klarglas så vill vi ha en fin tapet eller färg bakom. Har ni några tips eller bilder på sånna kök? Har letat rätt mycket men det är ont om sånna bilder.

Alla tips och bilder är välkomna!

Tack på förhand.

Mvh
 
Hej!

Jag har inga bilder, men jag har vänner som gjort så och det har blivit superfint!! Måste bara tipsa om världens bästa tapet affär med coola retro tapeter. Den ligger i Malmö men de har en hemsida. Affären heter tapetorama sök efter den på nätet. Lycka till!
 
Pet skrev:
Hej!

Jag har inga bilder, men jag har vänner som gjort så och det har blivit superfint!! Måste bara tipsa om världens bästa tapet affär med coola retro tapeter. Den ligger i Malmö men de har en hemsida. Affären heter tapetorama sök efter den på nätet. Lycka till!
Vi har kikat lite på den :). Det vi saknar är däremot bilder där man får se mönster och färger på plats i ett kök. Det är svårt att se det framför sig. Du vet inte vad dom valde? :)
 
Om du har tillgång till Photoshop kan du genom att klippa/kopiera en bild på tapeten och klistra in på rätt plats i en bild på ditt kök få till en skiss på hur det skulle kunna se ut. Du måste troligtvis skala ner "tapetprovet" o.s.v. men med en gnutta händighet/Photoshopkunskap (eller tillräcklig envishet) bör du kunna få fram en någorlunda skiss.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.