Totte_S
Söker en bra laserskrivare med vettig kapacitet. WiFi och Airprint eller motsvarande så man kan skriva ut från mobil är krav. Både färg och s/v kan vara aktuellt.

Har du tips på vad som är bra eller vad jag ska akta mig för så är jag tacksam. Budget 2-4000
 
Redigerat:

Bästa svaret

Totte_S
Det blev en HP Color LaserJet Pro M255dw för 3000 spänn - ifall nån i framtiden undrar
 
Ett tips för den som klarar sig utan färg är Brother HL-L2350DW. Min har nu skrivit ut 5300 sidor. Total paper jams: 2 (jag la i för mycket papper en gång)
Kostar ca 1200 kr inkl toner för några hundra sidor, och man kan sen köpa toner för 3000 sidor för ca 800 kr. Den skriver dubbelsidigt om man vill det.
 
A
M munge skrev:
Ett tips för den som klarar sig utan färg är Brother HL-L2350DW. Min har nu skrivit ut 5300 sidor. Total paper jams: 2 (jag la i för mycket papper en gång)
Kostar ca 1200 kr inkl toner för några hundra sidor, och man kan sen köpa toner för 3000 sidor för ca 800 kr. Den skriver dubbelsidigt om man vill det.
Funkar en sån att skriva ut direkt från mobilen,
laserskrivare är väl också lämpligast om man sällan skriver ut något?
 
Redigerat:
Japp, den funkar från min iPhone/iPad. Borde funka även med Android.
 
A
Man behöver ingen wifiuppkoppling?
 
Totte_S Totte_S skrev:
Det blev en HP Color LaserJet Pro M255dw för 3000 spänn - ifall nån i framtiden undrar
Totte_S Totte_S skrev:
Det blev en HP Color LaserJet Pro M255dw för 3000 spänn - ifall nån i framtiden undrar
@Totte_S Mu när det gått ett tag - är du nöjd? Funkar det smidigt med AirPrint?
 
Handyman 1 skrev:
Man behöver ingen wifiuppkoppling?
Jo, det behöver du. Kabel från telefonen till skrivaren verkar krångligt, och bluetooth funkar inte.
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
A
Mm, misstänkte det har inget wifi hemma tyvärr.
 
Om man inte behöver färg så kanske denna kan vara något att kika på, 2000 pickadollars, jag köpte på NetOnNet:
HP LaserJet MFP M234dwe
Skriver ut från mobilen, dubbelsidig, scanner osv.
 
Handyman 1 skrev:
Mm, misstänkte det har inget wifi hemma tyvärr.
Många printrar idag kan dela ut ett eget litet Wi-Fi så man kommer åt printern ’direkt’.
 
  • Gilla
AndersS
  • Laddar…
Problemet blir ju ju att telefonen inte kan komma åt sin egen hotspot och därmed skrivaren. Men har man två telefoner så
 
  • Gilla
munge och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.