L Lucif3r skrev:
Spelar ingen roll hur många bitsatser man har, just den biten man behöver har plötsligt just då fått fötter ändå :p
Helt sant. Därför köper man nya satser hela tiden. :cool:
 
  • Gilla
Lucif3r
  • Laddar…
L Lucif3r skrev:
Spelar ingen roll hur många bitsatser man har, just den biten man behöver har plötsligt just då fått fötter ändå :p
Ja det kvittar om man köper ett 10pack av den man bara ska använda, tar en timme sen är den borta...
Man hittar den efter 4år i bilen eller matväskan
 
  • Gilla
Johanhe
  • Laddar…
Gotools.de har blue weekend med ett antal produkter från blå Bosch om någon är intresserad.
 
  • Gilla
Chentin
  • Laddar…
B boohoo skrev:
Gotools.de har blue weekend med ett antal produkter från blå Bosch om någon är intresserad.
ute efter gsr 12v fc, men den var tydligen billigare hos oss (enligt prisjakt) även fast det är rabatt.
 
Bauhaus har fått solsting och tar 1995 kr för
Bosch GCM 80 SJ.
Reklam för verktyg med nedsatt pris på Bosch GCM 80 SJ kap- och gersåg samt Kärcher väggslangbox.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Degerlunden
  • Laddar…
daddydj daddydj skrev:
Bauhaus har fått solsting och tar 1995 kr för
Bosch GCM 80 SJ.
[bild]
Det är dock GCM8 SJL som brukar rekommenderas här. (y)
Men förmodligen mycket såg för pengarna.

800? SJ saknar laser, kommer med en mer grovtandad klinga (24t mot 48 på SJL) samt smalare upplag.
 
Ja, det är en djungel. 80-versionen brukar kosta 3000 kr så det är en bra rabatt och jag tror att den maskinen duger för de flesta. Klinga är ändå bra att ha ett par olika och byta mellan beroende på arbete.
 
F
Fan också, det kom en droppe kiss innan jag insåg att det inte var GCM8SJL.
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
Roffe_riff och 9 till
  • Laddar…
daddydj daddydj skrev:
Bauhaus har fått solsting och tar 1995 kr för
Bosch GCM 80 SJ.
[bild]
Borde gå att prismatcha på Hornbach och då få den för 1796?
Synd att det är modell som saknar laser.
Helst hade jag ju även haft större klinga men såna modeller blir det väl sällan rea på. :)
 
Tips på en bra/prisvärd grästrimmer? Bensindriven, lättstartad med sele. Har haft tre leksaker tidigare och förbaskade trött på dem.
 
T TCG skrev:
Borde gå att prismatcha på Hornbach och då få den för 1796?
Synd att det är modell som saknar laser.
Helst hade jag ju även haft större klinga men såna modeller blir det väl sällan rea på. :)
Tycker laser är rätt värdelöst, strålen är så bred så man vet inte vad man ska sikta på liksom
 
  • Gilla
bara en sån sak och 2 till
  • Laddar…
F
T TCG skrev:
Borde gå att prismatcha på Hornbach och då få den för 1796?
Synd att det är modell som saknar laser.
Helst hade jag ju även haft större klinga men såna modeller blir det väl sällan rea på. :)
Det borde gå om Hornbach hade haft 80SJ, dom har bara 800SJ.

Vad får man om man går på fetaste prismatch mot Bauhaus på en 8 SJL?
 
F fsn skrev:
Det borde gå om Hornbach hade haft 80SJ, dom har bara 800SJ.

Vad får man om man går på fetaste prismatch mot Bauhaus på en 8 SJL?
Enda jag hittade vad Duab så det slutade på 2987:-
Inget mirakel men bättre än fullpris iaf :/
 
I
nivv nivv skrev:
Tycker laser är rätt värdelöst, strålen är så bred så man vet inte vad man ska sikta på liksom
Man får trycka ner överstycket så lasern kommer närmare. Tycker den fungerar prima, använder den ofta och resultatet blir bra. Det är inget nödvändigt såklart men kan underlätta.

Edit : Ska man såga i olika vinklar som är förritat på materialet så underlättar lasern faktiskt en hel del för att rikta in sågen på rätt vinkel.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.