Solvskaftet Solvskaftet skrev:
GAAAAHHHH!

Tappade skruven som ska hålla batteriet i armbandsuret i verkstan....
Eller rättare sagt sköts iväg som en projektil när jag skulle skruva tillbaka den. Fjong, pling, pling..
Frågan är om den behövs? Om dess enda uppgift är att hålla batteriet nere, så kan du kanske tejpa fast lite hopvikt papper eller nått ovanför batteriet som spänner mot baksidan, när du skruvar på den.
 
  • Gilla
Solvskaftet
  • Laddar…
Solvskaftet Solvskaftet skrev:
GAAAAHHHH!

Tappade skruven som ska hålla batteriet i armbandsuret i verkstan....
Eller rättare sagt sköts iväg som en projektil när jag skulle skruva tillbaka den. Fjong, pling, pling..
Ingen Rolex direkt va.. ser ut som tändplattan i en tvåtaktare..
 
GAAAAHHHH!!!

Förstår er till 110%
 
När man funderar före om man ska arbeta rätt, låter bli och sedan blir bryskt påmind om varför man ska arbeta rätt.
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
Svärföräldrar! Bångstyriga, okunniga , envisa, ”vet rätt ” trots att fysikens lagar säger något helt annat, … GAHHHH
 
  • Gilla
  • Haha
Dan_Johansson och 3 till
  • Laddar…
När man i nio år stört sig på att panelens spikar vandrar ut hela tiden.. Och upptäcker att den bara är ditspikad av någon mindre tänkande individ...
 
  • Väggpanel med utstickande spikar och tecken på dåligt montage vid en husknut.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Träpanel med utstickande spikar bredvid svartmålad yta och rörledning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
C claym skrev:
Svärföräldrar! Bångstyriga, okunniga , envisa, ”vet rätt ” trots att fysikens lagar säger något helt annat, … GAHHHH
Att försöka förstå är som att försöka se genom grumligt vatten. Var stilla och låt sanden sjunka
 
  • Haha
claym
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
När man i nio år stört sig på att panelens spikar vandrar ut hela tiden.. Och upptäcker att den bara är ditspikad av någon mindre tänkande individ...
Skruva sig nästa gång ;)
 
hsd
Skruva i vad
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Skruva sig nästa gång ;)
Japp, jag har gott om tid, så jag skruvar all panel nuförtiden... Nästan lite terapeutiskt arbete... :)
 
hsd hsd skrev:
Skruva i vad
Lite längre ner, i själva regeln bara? :crysmile:
 
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Har en skrivbordsstol från IKEA (Markus) där gasfjädern behöver bytas ut.
Går in på hemsidan som hänvisar till telefon, efter att ha pratat med roboten i telefon hänvisar den till hemsidan för reservdelar...
Lyckas lura mig förbi roboten, och har nu hamnat i världens långsammaste telefonkö...
 
  • Haha
karra
  • Laddar…
ullberg
  • Haha
  • Gilla
breakman och 2 till
  • Laddar…
GAAAAAHHH! Jävla flygmyror!

Flygmyror på fönsterkarmen inomhus med utsikt mot trädgården.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Ja, verkligen.

Här fick de för dig att svärma just den dagen som jag skulle måla växthusgrunden. Den enda dagen när det inte var för varmt, för kallt, för soligt, för blåsigt eller för fuktigt och det inte skulle regna på minst 12 timmar samt att vi dessutom var hemma…. DÅ svärmar myrj#%@arna :mad:.
 
  • Gilla
Keiller
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.