Hej jag säljer en stor Bosch L-boxx samling.

Titta gärna på Traderas webbsida:
https://www.tradera.com/item/481897581

Hej!
Min fru tycker att jag samlat alldeles för många lådor :)
Skämt åsido är jag tvungen att sälja min samling av Bosch lådor på grund av platsbrist.

Nu har du enastående chans att införskaffa dig ett jättepaket av Bosch L-boxxar. Vill du städa upp bilen eller verkstaden och samla alla dina verktyg i enhetliga lådor? Här har du möjlighet att göra det.

Samligen består av både nya (markerade med # i listan) och gamla (*) lådor. Totalt finns det 24 lådor + tillbehör.
Samtliga lådor har insatserna för verktygen kvar dock finns det några som köptes extra och är utan insatser. De är i fint skick visa som nya visa har någon repa. De användes endast i hemmiljö.

Efter jag har tagit bilderna insåg jag att jag glömde 2 lådor som såklart följer med trots att de inte finns på bilderna. Det följer med även en skuminlägg.

OBS! Pga av mängden av produkter gäller endast avhämtning. Köper du med KÖP NU knappen levererar jag själv allt till dig så länge du bor 5 mil ifrån Kungsängen eller Stockholm Central station.
Hämtar du själv skänker jag bort två Milwaukee vattenpass (en 120 cm och en 180 cm lång) istället.

Lista:
L-boxx 102 utan insats #
L-boxx 102 GSR 12V-15FC # skadad vid leveransen. Se bild
L-boxx 102 GTB 12V-11 #
L-boxx 102 GDR 12V-110 #
L-boxx 136 GOP 18V-28 #
L-boxx 136 GSR 18V-85C #
L-boxx 238 GKS 18V-57 G #
L-boxx 238 utan insats #
L-boxx 238 OFK 600 #
L-boxx 238 GEX 125-150 AVE #
L-boxx 136 GDR 18V-LI * jag ritade en viking på lådan som inte går putsa bort. Se bild
L-boxx 136 GDS 18V-EC 250 *
L-boxx 136 GSA 18V-LI *
L-boxx 136 GST 18V-Li *
L-boxx 136 GLL 3-80 P *
L-boxx 136 GCL 2-50 CG *
L-boxx 136 GBH 2-28F *
L-boxx 136 GBH V-EC *
L-boxx 136 GSS 160-1 * saknas på bilden, men följer med
L-boxx 238 GKM 18V-LI *
L-boxx 238 GHO 18V-LI *
L-boxx 102 * med små insatslådor. Ej Bosch, men Sortimo
L-boxx 374 * utan insats. Ej Bosch, men Sortimo
i-boxx rack med tre i-boxxar 53 varav en har små insatslådor
2 stycken Bosch toolbox (1600A003RA) en saknas på bild. De passar endast äldre L-boxx 238 eller 374 som avdelare.

Jag friskriver mig för eventuella fel i texten.

Sökord: Bosch, L-boxx, systainer, verktygslåda, verktygslådor, väska, väskor
 
  • Stapelade Bosch L-boxx verktygslådor i olika storlekar med synliga märkningar och en fristående låda framför.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Öppna Bosch L-boxx verktygslådor med färgglada insatsfack och sortiment av stängda lådor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Stapel med använda och nya Bosch L-boxx verktygslådor och tillbehör i olika storlekar och färger.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Wow
  • Gilla
Dan_Johansson och 2 till
  • Laddar…
Hej igen!

Jag ser att det var rätt många som tittade på tråden men ingen som svarade något.

Jag undrar vad ni tycker om annonsen? Är det för många grejer, är det för dyrt, finns det ingen riktig användning för all det här?

Jag tar gärna lite feedback.

Jag sänkte 'köp nu' priset om någon blir mera intresserad.

Tack för era svar & ha en bra dag!

Ziga
 
Totte_S
Tror du säljer för stort paket om du vill ha lite pengar för grejerna. Max 2-3 lådor per annons på tradera så får du både fler bud och förmodligen mer pengar, men också besväret att skicka.
 
Totte_S Totte_S skrev:
Tror du säljer för stort paket om du vill ha lite pengar för grejerna. Max 2-3 lådor per annons på tradera så får du både fler bud och förmodligen mer pengar, men också besväret att skicka.
Tack för svaret. Jag misstänkte det själv men jag vill inte hålla på med fler paket. Jag vill helst bli av med allt på en gång. Funkar det inte, kommer jag såklart stycka upp och försöka igen.
 
Håller med Totte.

//AA
 
Bowser
Precis... för stort paket. Även jag som bor extremt nära dig och vill ha L-boxar så är just 24st:surprised: liiite för många på rn gång:rofl:.
 
5000 / 24 är inte superbilligt kanske...
 
Jo jag förstod det att det blir för stort..
Jag hoppades kanske att någon köper allt och säljer styckvis så slipper jag göra det.
Vad gäller priset är jag också medveten att allt det här inte är superbilligt, men det det är ändå bra under halva nypriset. Och jag jämförde priserna på lådorna som såldes på Tradera också. Dock var det dom annonser som gick bra för som man jämförde, för man vill ju själv sälja för såna pengar :D

Tack för era svar!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.