Någon som vet om man kan få tag på 50 cm djupa garderober någonstans?
 
Väcker liv i denna gamla tråd. Vet någon var det finns 50 djupa garderober att köpa? Ikea verkar ha slutat med dessa och Google ger tyvärr gamla aktuella sökträffar (som denna tråd eller 4år gamla annonser på allaannonser.se)

Mvh
 
Ytterligare en bump av denna tråd. Tacksam om någon har tips på 50cm djupa garderober.
 
BirgitS
Tackar! Men av nån anledning är dessa väldigt låga. Hade gärna haft "vanliga", dvs +200cm
 
BirgitS skrev:
Något som dessa?
[länk] />
Rätt så, har själv köpt en sådan, vilken jag håller på att montera.
Och det finns ett 40 cm överskåp att köpa till, så hela kalaset blir 215 cm högt.
[länk] />
Men se upp, det är inga jättestabila grejor. Boarden i sidor, hyllor och dörrar är bara 12,5 mm tunn.
 
  • Gilla
DejvidK
  • Laddar…
KnockOnWood skrev:
Här har du en 200 cm hög, dubbelt så dyr:
[länk]

Och Jysk har massor med garderober faktiskt:
[länk]
Såg dom. Är absolut ett alternativ, men hade helst velat ha vanliga dörrar, utan lådor. Men det kanske går att ordna med Jysk.
 
Där finns ju massor med garderober, både med och utan lådor.

Nu låter jag som en JYSK-säljare, men det är jag inte.

Gillar deras produktnamn Price Star.
Inget snack om kvalitet, design, funktion, användarvänlighet. Nej, priset :)
 
Nu verkar JYSK också slutat med garderober som är 50 djupa - jag behöver en garderobsstomme som är max 50 cm djup och max 60 cm bred och så hög som möjligt. Har inte platts för några dörrar och vill ha hyllor ej klädstång... IKEA har 35 djupa men då ryms väldigt lite i skåpet...
Några aktuella tips? Funderar på att bygga själv men vill först se om det möjligen kan finnas något färdigt att köpa då det vore enklast...
 
Kvick ha grunda skåp/garderober
 
  • Gilla
Amatörsnickaren
  • Laddar…
BirgitS
Amatörsnickaren Amatörsnickaren skrev:
Nu verkar JYSK också slutat med garderober som är 50 djupa - jag behöver en garderobsstomme som är max 50 cm djup och max 60 cm bred och så hög som möjligt. Har inte platts för några dörrar och vill ha hyllor ej klädstång... IKEA har 35 djupa men då ryms väldigt lite i skåpet...
Några aktuella tips? Funderar på att bygga själv men vill först se om det möjligen kan finnas något färdigt att köpa då det vore enklast...
Kollat på konsolsystem som Elfas?
 
  • Gilla
Amatörsnickaren
  • Laddar…
Kvik information var svår att förstå - mest priser på olika kombinationer och väldigt lite mått på olika delar tycker jag... får kämpa vidare eller gå till en av deras butiker.
Får intrycket att 53 är det grundaste men kan ha missat något....
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.