Q Adde byggahus skrev:
Makita 18v pump för 594:-
Jag betalade 1000:- för ett år sedan.

[länk]
Kostar 649:- nu.
 
3943kr för skruvdragarkitet Makita DLX2189TJ borde vara ok pris?

https://www.verkter.se/verktygspake...tt.html?utm_source=Prisjakt.se&utm_medium=cpc

Fungerar det att prismatcha mot Hornbach tror ni? Isf får man ju ner priset 10% till = 3548kr. Bauhaus och proffsmagasinet tar 4370kr.

Edit: Jag la en beställning från Hornbach och har provat nyttja prisgarantin med hänvisning till verkter.se. Återkommer med resultat :)
 
A Amrich skrev:
3943kr för skruvdragarkitet Makita DLX2189TJ borde vara ok pris?

[länk]

Fungerar det att prismatcha mot Hornbach tror ni? Isf får man ju ner priset 10% till = 3548kr. Bauhaus och proffsmagasinet tar 4370kr.

Edit: Jag la en beställning från Hornbach och har provat nyttja prisgarantin med hänvisning till verkter.se. Återkommer med resultat :)
Har under morgonen fått ett mail om att ordern är på väg och ett mail om att prisgarantin godkänts! Utbetalning sker när jag återkopplat att leveransen är ok.

Snyggt jobbat Hornbach!
 
  • Gilla
Fairlane och 2 till
  • Laddar…
A Amrich skrev:
3943kr för skruvdragarkitet Makita DLX2189TJ borde vara ok pris?

[länk]

Fungerar det att prismatcha mot Hornbach tror ni? Isf får man ju ner priset 10% till = 3548kr. Bauhaus och proffsmagasinet tar 4370kr.

Edit: Jag la en beställning från Hornbach och har provat nyttja prisgarantin med hänvisning till verkter.se. Återkommer med resultat :)
Har under morgonen fått ett mail om att ordern är på väg och att prisgarantin godkänts! Utbetalning sker när jag återkopplat att leveransen är ok.

Snyggt jobbat Hornbach!
 
Rabattkod till proffsmagasinet.se

10%

KE2NB3

ska funka på varor under 25000kr och även på kampanjer tom 31 augusti.

Hittade denna kod efter sökning och den fungerade vid beställning allldeles nyss :)
 
  • Gilla
hydrolift och 1 till
  • Laddar…
O Oscar-A skrev:
är det någon som har koll på om det går att använda denna till slamfärg?
Mvh
Jag målade halva huset 2 ggr med pensel i två veckor tröttnade och köpte en grön Bosch spruta på Bauhaus och målade då resten Av huset två gånger på två dagar. Nu 6 år senare ser jag ingen skillnad. Slamfärg. Falu gasad. Jag skulle aldrig måla slamfärg igen med pensel. Viktigt med täckning och flytta undan bilar och annat långt bort innan målning :)
 
  • Gilla
ceson och 1 till
  • Laddar…
Bengtsson Tuna Bengtsson Tuna skrev:
Jag målade halva huset 2 ggr med pensel i två veckor tröttnade och köpte en grön Bosch spruta på Bauhaus och målade då resten Av huset två gånger på två dagar. Nu 6 år senare ser jag ingen skillnad. Slamfärg. Falu gasad. Jag skulle aldrig måla slamfärg igen med pensel. Viktigt med täckning och flytta undan bilar och annat långt bort innan målning :)
för några år sedan bytte jag panel på huset. Eftersom jag starkt ogillar att måla gruvade jag mig för målningen. Läste på nätet att Wagner Project 115 skulle fixa slamfärg och köpte från e-bay Tyskland. Jag fick experimentera länge med att få Falu Fasad att fungera (blandade ut färgen med upp till 1/3 del vatten. Innan panelen sattes upp målade jag en vända och året efter var det pissväder hela våren/sommaren/hösten så det blev ingen målning. Året därpå applicerade färgen och jag drog sedan ut det med pensel. Huset har ett ”foot print” på 250 kvm (enplanshus med ribbpanel). Med demontering av fönsterfoder/stuprör/maskering, målning och tillbakamontering tog det 36 timmar effektiv tid (fredag-söndag). Sjukt nöjd över hur smärtfritt och bra resultatet blev. Har därefter målat sonens hus invändigt med samma spruta (tak och väggar) med bra resultat. Enda nackdelen med min spruta är att det tar mycket lång tid att rengöra den (är kanske extremt noggrann).
 
  • Gilla
kioskdavid och 2 till
  • Laddar…
H HökMartin skrev:
Bra rabatt nu om ni letar efter en bra ursäkt att slå till på lite högkvalitativa verktyg. Drygt 18 timmar kvar!

[länk]
Det där var inte snällt... ;-)
 
  • Gilla
  • Haha
siggebo och 4 till
  • Laddar…
ullberg
Proffsproduktershop har extra rabatt i helgen, tror det blir ganska bra priser på mycket av deras (lite speciella/ojämna) sortiment

Reklam för 32% rabatt på verktyg och håltagning hos ProffsProdukterShop med sol-tema och rabattkod.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


/U
 
ullberg ullberg skrev:
Proffsproduktershop har extra rabatt i helgen, tror det blir ganska bra priser på mycket av deras (lite speciella/ojämna) sortiment

[bild]

/U
Hur är kvalitén på tecos bits?
 
Clas Ohlson kör 10 % på ett köp för medlemmar fram till slutet av augusti. Blev en Dewalt dyckertpistol och en vinkelhake för mig. Min gamla spikpistol från Jula gav märken bredvid spikhålet så nu är det dags för uppgradering. En produkt jag använder sällan men nu ska det listas en del så lika bra att slå till.

Kod på Classe är förresten WELCOMEBACK
 
H HökMartin skrev:
Bra rabatt nu om ni letar efter en bra ursäkt att slå till på lite högkvalitativa verktyg. Drygt 18 timmar kvar!

[länk]
Tänk på att frakten är hög från kina. De har haft ”rea” ända sedan pandemin startade.
 
  • Gilla
Riala
  • Laddar…
jackt jackt skrev:
Tänk på att frakten är hög från kina. De har haft ”rea” ända sedan pandemin startade.
De har en amerikansk adress på hemsidan. Kör de dropshipping från kinafabrik, eller vad menar du?
 
Bridge city tools är ett kinesiskt bolag med tillverkning i kina sedan 5-7 år sedan. Allt de skickar kommer från kina.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.