Gahhh, hur svårt kan det vara att låta bli att spinna vidare på off topic inlägg i tipstrådarna? Lägg ner, sluta, gå och dra något gammalt över er. Eller göm er bakom en sten.
 
  • Gilla
Gammelnörden och 1 till
  • Laddar…
Handyman 1 skrev:
GAAAAHHHH!!!
Blir galen....varför postar folk inlägg med grova stavningsfel,ord som fattas eller är helt fel i sammanhanget! kollar man inte alls igenom vad man nyss skrivit? skärpning erå jxffgg liunnkkare...
GAAAHHHH

Och skippar mellanslag efter komma eller börjar ny mening med gemena istället för versaler. ;)
 
  • Haha
Violina
  • Laddar…
A
Violina Violina skrev:
Och det heter stavfel (vilket du stavade ganska grovt fel på) :rofl:
Är du säker på det?
 
Karlia
Stavfel är det mest korrekta. Fast stavfel är givetvis aldrig korrekta :D
 
A
måste vara ett elände med stavfel på sommaren.. ;):rofl:
 
  • Gilla
Mickebandsåg
  • Laddar…
E
mexitegel mexitegel skrev:
Gahhh, hur svårt kan det vara att låta bli att spinna vidare på off topic inlägg i tipstrådarna? Lägg ner, sluta, gå och dra något gammalt över er. Eller göm er bakom en sten.
Fast nej gaaah, det är OT-inläggen som är mest lärorika och sedelärande, säker du kan skilja OT från OT?
 
  • Gilla
Lilllen
  • Laddar…
Eftersom du nu går OT kan jag av principiella skäl inte svara. Gaaahhh!
 
  • Gilla
El-Löken66
  • Laddar…
Det berömda jag skall bara...

Rakade undan grus för att gjuta ett litet steg upp till garagedörren när jag råkade hitta 22m kalkstensgång under all grus (efter MYCKET grävande)

Nu håller jag på att bygga form för en sockel
till kalkstenen och det är allt annat än rakt

GAAAAAAHHHHH!!
 
Monterar lister. Håller på att tillverka två skurklotsar och riktar en bit ask, egentligen en spillbit, ställer sedan om hyveln till planhyvel, med det eviga vevandet (Hammer A3-31), och stoppar in biten med den nyss riktade sidan upp. GAAAH!! Det blev lättast att rätta till med en handhyvel.
En handhyvel på en askbit omgiven av hyvelspån på ett arbetsbord medan lister tillverkas.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
GAAAHHHH!
Dom som håller 55-57 konstant längs en väg, oavsett om det är 40,50 eller 70.
Hjärnblödningsläge!
 
  • Gilla
  • Haha
Kromo och 3 till
  • Laddar…
GAAAHHHH!!! Min jävla biljävel! :mad: Som inte ens är min jävla biljävel utan företagets jävla biljävel!!! :mad: Kommer ut på påfart till E6 söderut i Gbg, ser en långtradare närma sig i innerfil. Tänker att den hinner jag gasa före utan problem, så plattan i mattan. Jodå, hade jag suttit i en trött gammal automatväxlad 240 -87 med 79 kvarvarande hästar under huven hade jag nog fan hunnit. Men nu satt jag i en ettåetthalvt år gammal Kia f-----g Optima hybridskit med typ 200 hästar och något tekniskt underverk till automatlåda med sensorer för varvtal, asfaltsfriktion, lufttemperatur och ta mig fan skostorlek! Då ska fanskapet fundera i 2 jävla sekunder på om jag verkligen vill ha, behöver, förtjänar eller kan hantera alla 200 hästjävlarna, och fram till dess får jag INGENJÄVLATING! :mad: Och 2 sekunder är oftast inte lång tid, men i det läget så har långtradaren krupit upp till min backspegel, påfartens sträcka halverats och min chans att hinna före smält bort som en smörklick i Sahara. Tvärnit!!! Totalt jävla livsfarlig! På grund av vad? Förmodligen för att biljäveln ska spara 1 nanoliter soppa under de närmaste 100 milen! GAAAHHHH!!! :mad:
 
  • Haha
  • Gilla
  • Ledsen
  • Wow
Pen och 7 till
  • Laddar…
A
är ni på samma väg? :rofl::rofl:;)
 
  • Haha
mexitegel och 3 till
  • Laddar…
Om Fredrik kör långtradare så kan det säkert varit jag som försökte köra ifrån i 55-57 knyck på påfarten. :rofl:
 
  • Haha
  • Gilla
mexitegel och 3 till
  • Laddar…
T ToRy skrev:
GAAAHHHH!!! Min jävla biljävel! :mad: Som inte ens är min jävla biljävel utan företagets jävla biljävel!!! :mad: Kommer ut på påfart till E6 söderut i Gbg, ser en långtradare närma sig i innerfil. Tänker att den hinner jag gasa före utan problem, så plattan i mattan. Jodå, hade jag suttit i en trött gammal automatväxlad 240 -87 med 79 kvarvarande hästar under huven hade jag nog fan hunnit. Men nu satt jag i en ettåetthalvt år gammal Kia f-----g Optima hybridskit med typ 200 hästar och något tekniskt underverk till automatlåda med sensorer för varvtal, asfaltsfriktion, lufttemperatur och ta mig fan skostorlek! Då ska fanskapet fundera i 2 jävla sekunder på om jag verkligen vill ha, behöver, förtjänar eller kan hantera alla 200 hästjävlarna, och fram till dess får jag INGENJÄVLATING! :mad: Och 2 sekunder är oftast inte lång tid, men i det läget så har långtradaren krupit upp till min backspegel, påfartens sträcka halverats och min chans att hinna före smält bort som en smörklick i Sahara. Tvärnit!!! Totalt jävla livsfarlig! På grund av vad? Förmodligen för att biljäveln ska spara 1 nanoliter soppa under de närmaste 100 milen! GAAAHHHH!!! :mad:
Och lastbilschauffören tänkte: en ny jävla Kia och klarar ändå inte att ta sig ut framför...
 
  • Haha
mexitegel och 2 till
  • Laddar…
Man vill väl åt en jämn medelhastighet när man är ute och kör.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.